رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با حضور در ماسال و آستارا :

تمامی شهرستان های گیلان به زودی در مسابقات استانی شرکت می کنند

حرف تازه : رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با حضور در ماسال و آستارا از حضور تمامی شهرستان های گیلان در مسابقات استانی در آینده ای نزدیک خبر داد. همچنین فینال جام رمضان در شهرستان ماسال(شاندرمن) با حضور رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برگزار شد. در این بازدید سارنگ بزرگ چنانی گفت : از پیشرفت رشته […]

حرف تازه : رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با حضور در ماسال و آستارا از حضور تمامی شهرستان های گیلان در مسابقات استانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

همچنین فینال جام رمضان در شهرستان ماسال(شاندرمن) با حضور رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برگزار شد.

در این بازدید سارنگ بزرگ چنانی گفت : از پیشرفت رشته بیلیارد در شهرستان ها قلبا خوشحال خواهیم شد. علی رغم فشردگی برنامه ها، از هر دعوتی در شهرستان ها استقبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد به زودی تمامی شهرستان های گیلان در رقابت های استانی شرکت کنند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان نسبت به نمود بیشتر نتایج مثبت جلسه مجمع در تاریخ ۲۸ تیر اظهار امیدواری کرد.

در این رقابت محمد علیپور به عنوان نفر اول انتخاب شد.

در دیگر بازدید از باشگاه های شهرستان ها، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با حضور در آستارا از باشگاه های با مجوز و بدون مجوز این شهرستان بازدید کرد و صورتجلسات لازم جهت ارائه گزارش به اداره کل جهت اخذ مجوز باشگاه ها تنظیم شد.

سارنگ بزرگ چنانی با بیان اینکه استعداد های خوبی در آستارا حضور دارند افزود : متاسفانه آخرین حضور آستارا در رقابت های استانی مربوط به چهار سال پیش در باشگاه درفک رشت است.

وی از حضور رایگان علاقمند به این رشته ورزشی در دوره های آموزشی و اختصاص بودجه برای جوایز قهرمانان خبر داد و فعال شدن هیئت های ماسال و آستارا را نمودی از جلسه مجمع در تاریخ ۲۸ تیرماه دانست.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان، مجید پروانه رئیس کمیته مربیان و رامین رستمی دبیر هیئت در شهرستان رشت و عضو کمیته انضباطی در این بازدید ها حضور داشتند.

بابک جوادی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان ماسال و شاندرمن و امیری دبیر هیئت شهرستان ماسال و شاندرمن و حیدرنیا سرپرست هیئت در شهرستان آستارا هستند.

تصاویری از بازدید ها و حاشیه دیدار فینال جام رمضان ماسال و شاندرمن با حضور رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان :
photo_2016-07-24_02-14-41 photo_2016-07-24_02-14-51 photo_2016-07-24_02-14-55 photo_2016-07-24_02-14-59 photo_2016-07-24_02-15-03