پاسخ سرمربی بانوان ملوان به مربی حریف:

تماشاگران ما جز تشویق ملوان چیزی نمی گویند/ واقعیت ها را ببینیم و باخت را توجیه نکنیم

پس از صحبت های الناز دواتگر سرمربی تیم ارومیه، مریم ایراندوست سرمربی انزلی پاسخ او را داد.

حرف تازه – پس از صحبت های الناز دواتگر سرمربی تیم ارومیه ، مریم ایراندوست سرمربی انزلی پاسخ او را داد.

او در ابتدا گفت:این اولین تجربه لیگ برتر ایشان است و کمی کم تجربه هستند من ایشان را به آرامش دعوت می کنم.فوتبال صبری بیش از این می خواهد که بعد از دو بازی و دوبار روی نیمکت نشستن اینگونه بهم بریزد و همه چیز را بر عکس ببیند.

وی با اشاره به خدمات هیات فوتبال انزلی به تیم مهمان گفت: روز قبل از بازی من برای کاری شخصی که با پسرم داشتم به ورزشگاه رفتم که متوجه شدم تیم ارومیه مشغول تمرین در زمین کنار ورزشگاه است؛ زمینی که تنها یک بار به دلیل موقعیت مکانی اش(که دید داشت) در اختیار ما گذاشتند و راستش من خیلی ناراحت شدم از اینکه در ارومیه هیچ زمینی در اختیار ما قرار ندادند اما اینجا به آنها زمین تمرینی دادند.رئیس هیات فوتبال انزلی با این کار به این تیم لطف کردند و چقدر خوب است که این لطف ها را هم ببینند.

ایراندوست در ادامه گفت: این فصل تنها جایی که به ما زمین دادند قائمشهر بود. در هیچ شهر دیگری به ما زمین ندادند و ما تمرینات ریکاوری خود را در هتل انجام می دادیم.تیمی که روز قبل بازی یک ساعت و نیم تمرین پرفشار انجام می دهد آن هم در هوای شرجی کل انرژی و توان بازیکن را خالی می کند. ایشان درمورد همه چیز معترض بودند؛ فوتبال زنان چالش های بسیار سخت تری دارد.

ایراندوست در مورد تماشاگران گفت:در خصوص هواداران انزلی باید بگویم که جز تشویق ملوان، مریم ایراندوست و تیمش چیز دیگری نمی گویند.لیدر ما حتی اول بازی به همه هواداران اعلام کرد که به تیم همیاری ارومیه خوش آمد بگویند و همه با صدای بلند سه بار این کار را انجام دادند.
در ارومیه پشت نیکمت ما آقایون فحش می دادند به زبان ترکی و من چون به ترکی آشنا هستم متوجه می شدم اما فقط می خندیدم و تمرکزم را روی فوتبالم گذاشتم چون متاسفانه فرهنگ هواداری فوتبال ما ضعیف است؛ این موضوع را تیم آذرخش هم عنوان کرد.”

سرمربی و کاپیتان انزلی چی ها با اشاره به این که فیلم بازی هم هست خاطرنشان کرد: می توان در مورد داوری و برتری فنی تیم ها با چشم باز صحبت کرد.در خصوص داوری فکر می کنم در چند صحنه این تیم ملوان بود که متضرر شد.وی ادامه داد:ایشان گفتند تیم ملوان سالهاست که در کنار هم بازی می کنند؛ فکر می کنم تیم ارومیه از سال ۸۴ با نام آراز ارومیه در لیگ برتر حاضر است و حتی دو سالی که ملوان منحل بود آنها تیمداری کردند یعنی این تیم از ملوان بیشتر در لیگ برتر بوده پس نمی توان گفت بازیکنانش تجربه بازی کنار هم را ندارند.
ایراندوست ادامه داد:بهتر است واقعیت ها را ببینیم و باخت را توجیه نکنیم. تیم ارومیه جز چند ضربه کرنر موقعیت خطرناک دیگری نداشت و در نیمه دوم حتی اجازه نزدیک شدن به دروازه ما را نداشتند.

وی در پایان گفت: خوشحالم با مدیریتی که پیش رفت این بازی تمام شد و در پایان می گویم انزلی چی ها، مسئولین و هیات فوتبال انزلی کمال احترام را به این تیم گذاشتند و با گفتن این حرف ها مسئولین سرد می شوند.