بازدید میدانی احمدی از روند رفع آبگرفتگی معابر

تلاش و پیگیری قابل تحسین شهردار رشت همزمان با شدت بارش ها

شب گذشته و همزمان با شدت بارش ها شاهد تلاش و پیگیری قابل تحسین شهردار رشت به منظور تسریع رفع آبگرفتگی معابر بودیم.

اختصاصی حرف تازه – شب گذشته و همزمان با شدت بارش ها شاهد تلاش و پیگیری قابل تحسین شهردار رشت به منظور تسریع رفع آبگرفتگی معابر بودیم.

به گزارش حرف تازه، با شدت گرفتن بارش ها، نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری رشت به منظور سهولت تردد شهروندان، در سطح شهر حضور یافتند و نسبت به رفع آبگرفتگی های مقطعی به وجود آمده اقدام کردند. در پی این بارش سنگین، سیدمحمد احمدی شهردار رشت، نیز با بازدید میدانی و حضور در سطح شهر به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، بر روند رفع آبگرفتگی معابر رشت و نحوه خدمت رسانی به شهروندان نظارت کرد.
شهردار رشت در این بازدید با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش بارندگی های شدید و سیل آسا، بر ضرورت تعمیر و نگهداری تمامی ماشین آلات شهرداری رشت و آماده باش نیروهای خدماتی تاکید کرد.
شهردار رشت ضمن بررسی فنی علل آبگرفتگی برخی معابر با مدیران مربوطه، رفع این مشکل را از برنامه های شهرداری رشت برشمرد و بر ضرورت همراهی دستگاه های مربوطه با این مجموعه تاکید داشت.
وی در پایان تصریح کرد: شهرداری رشت از همه توان خود برای خدمات رسانی به شهروندان و کاهش مشکلات بهره خواهد برد اما رفع کامل مشکلات با همراهی سایر دستگاه ها امکانپذیر است.
به دنبال بارش رگباری روز گذشته، برخی معابر سطح رشت به طور موقت دچار مشکل آبگرفتگی شده بودند که مجموعه شهرداری رشت با کمک نیروهای خدمات شهر و آتش نشانی و بهره مندی از ظرفیت ماشین آلات خود، نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد و شهردار رشت نیز تا ساعات ابتدایی بامداد جمعه به صورت میدانی از روند خدمات رسانی بازدید به عمل آورد.
شایان ذکر است شهرداری رشت در سال های اخیر هزینه های قابل توجهی را برای پروژه های آبهای سطحی هزینه کرده است اما ساخت و سازهای غیرمجاز، تغییر کاربری ها، عدم نظارت صحیح بر نحوه اجرای پروژه های عمرانی درسال های گذشته و مسائلی از این قبیل، باعث شده تا این شبکه ظرفیت و کارایی لازم را نداشته باشد.
فعالیت ها و پیگیریهای پرشمار شهردار جدید رشت در دوران کوتاه حضورش در راس این مجموعه، این امید را ایجاد کرده که پس از چند سال وقفه، بار دیگر قطار توسعه شهر رشت به حرکت درآید و مشکلاتی اینچنینی با پیگیری های مستمر و ارائه و اجرای راهکارهای مناسب رفع شوند.
گزارش تصویری سعید ابراهیم خانی از این بازدید را در ادامه مشاهده می کنید: