با حضور سید امیرحسین علوی و امیر ترومیده انجام شد؛

تقدیر ویژه از خانواده های ایثارگر و شهدای سازمان زیبا سازی شهرداری رشت

حرف تازه: طی مراسمی در دفتر مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت، از کارکنان خانواده های ایثارگر و شهدای این سازمان تقدیر ویژه به عمل آمد. در این مراسم که با حضور سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت، امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت، محمدباقربشردانش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت و جمعی […]

حرف تازه: طی مراسمی در دفتر مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت، از کارکنان خانواده های ایثارگر و شهدای این سازمان تقدیر ویژه به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت، امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت، محمدباقربشردانش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهرداری و سازمان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدیه و یادبود از زحمات خانواده های ایثارگر، جانباز و شهدای سازمان زیباسازی شهرداری رشت تقدیر به عمل آمد.

سید امیر حسین علوی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خطاب به کارکنان خانواده های ایثارگر و شهدای این سازمان گفت: شما هم یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه و در پی رضایت کارکنان از وضعیت سازمان و مدیریت آن افزود: این رضایتمندی نشان از مدیریت خوب آقای بشردانش دارد و اینطور نیست که در حضور ایشان چنین صحبت هایی مطرح بشود. بنده تا کنون گزارشی از نارضایتی کارمندان این سازمان ندیده ام.

وی ضمن تقدیر از زحمات امیر ترومیده ادامه داد: شما نماد یک تفکر و حرکت و نسلی هستید که بهترین داشته هایشان را کف دستشان گرفتند و بنا بر اعتقادات خود در آن برهه زمانی در جبهه های نبرد حاضر شدند.

علوی با بیان اینکه رزمندگان افتخار آفرینی کردند افزود: یک جنگ تمام عیار به ما تحمیل شد و نه تنها هیچ قسمتی از وطنمان از ما جدا نشد بلکه اتفاقاتی افتاد که از بسیاری از آن اقدامات به عنوان الگو و سرمشق یاد می شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت هدف از برگزاری این مراسم را تشریح کرد و گفت: یک جنبه تقدیر و تشکر از خانواده های ایثارگران و شهدا است که تبعات آن ایثارگری ها را دیده اند و در آن ایثارگری ها سهمیند و دوم این که یاداوری کنیم انتظارمان این است شما شاخص و متفاوت باشید.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران جامعه بزرگی را در شهرداری تشکیل می دهند تصریح کرد: این یک فرصت عالی برای خدمت رسانی است.

وی افزود: نظام اسلامی احتیاج به جوانانی دارد که هم از لحاظ فکری و هم از لحاظ علمی بتوانند خودشان را بسازند و توانایی های این شبکه و جامعه خانواده های ایثارگران و شهدا در شهرداری رشت باید بروز پیدا کند.

سید امیرحسین علوی پیام مشخص حضور در این جلسات را حمایت و انگیزه موجود در اعضای شورا دانست که به طور ویژه در خدمت این خانواده ها باشند.

وی در پایان گفت: خانواده ایثارگران و شهدا بیشترین سهم در بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

محمدباقر بشردانش نیز در سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تقدیر از این خانواده ها گفت: اگر زحمات خانواده های ایثارگران و شهدا و جانفشانی های عزیزانشان نبود در این مملکت چنین آرامشی به دست نمی آمد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت افزود: سازمان زیباسازی کارشناسانی از این خانواده ها را در کنار خود دارد که در حوزه های مختلف  مشغول فعالیت هستند و در کار خود  موفق عمل کرده اند.

امیر ترومیده نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: روز آتش نشان را هم تبریک می گویم. آتش نشانان همواره در حال ایثار هستند و بنده نیز افتخار داشتم هفت سال در این حوزه فعالیت کنم.

مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار ها نزدیک شدن رشت از این حیث به سایر کلانشهر ها است.

وی افزود: لیستی از خانواده های ایثارگر و شهدا تهیه کرده ایم و با حمایت اعضای شورا و مدیران از آنها تقدیر خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از خانواده های تیثارگر و شهدای سازمان زیباسازی شهرداری رشت تقدیر به عمل آمد.

همچنین این افراد به ارائه نظرات خود در خصوص وضعیت سازمان زیباسازی پرداختند که رضایتمندی خود را اعلام کردند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0%db%b2%db%b1%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b0%db%b9%db%b5%db%b9%db%b3%db%b2

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b1%db%b0%db%b4

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0%db%b1%db%b6%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0%db%b1%db%b3

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0%db%b4%db%b5

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0%db%b3%db%b6

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b2%db%b3%db%b8

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b3%db%b4%db%b8

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b2%db%b5%db%b8

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b4%db%b0%db%b1

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b2%db%b8_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b2%db%b2%db%b2