تقدیر از پزشکان خیـــّــــر

تی تی خبر : در جریان تقدیر از پنج پزشک خیر و فعال در  در حوزه ارتقاء سلامت ، شهردار رشت گفت: شهروندان مناطق کم برخوردار از خدمات ارزنده پزشکان نیکوکار در جهت ارتقاء سلامت و بهداشت برخوردارند.   به گزارش واحد مدیریت خبر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری شهر ؛ در ششمین روز از […]

تی تی خبر : در جریان تقدیر از پنج پزشک خیر و فعال در  در حوزه ارتقاء سلامت ، شهردار رشت گفت: شهروندان مناطق کم برخوردار از خدمات ارزنده پزشکان نیکوکار در جهت ارتقاء سلامت و بهداشت برخوردارند.

 

به گزارش واحد مدیریت خبر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری شهر ؛ در ششمین روز از هفته سلامت شهردار رشت به همراه فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ، دکتر رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهررشت ، نیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ، موسوی روزان از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت با پنج پزشک نیکوکار و فعال در حوزه ارتقاء سلامت و بهداشت شهروندان بویژه مناطق کم برخوردار دیدار و گفتگو کردند.

 

 در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام گرفت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های  دکتر زین العابدینی ، دکتر مستشاری ، دکتر یوسف زاده چابک ، دکتر محسن مردانی ، دکتر ژیلا زهره وند ،  لوح تقدیر و هدایایی نیز به آنان اهداء شد .

 

 دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در این دیدارها تاکید کرد : شهروندان مناطق کم برخوردار از خدمات ارزنده پزشکان نیکوکار در جهت ارتقاء سلامت و بهداشت برخوردارند و باید تلاش بیشتری در راستای سلامت و بهداشت شهروندان با توجه به مقوله توسعه شهری صورت پذیرد و در این راه همراهی و همکاری سازمانهای مربوطه بویژه پزشکان عزیز لازم و ضروری است.

 لازم به ذکر است در این دیدارها هریک از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و مسئولین حاضر نیز از زحمات و همدلی های این پزشکان گرانقدر سپاسگزاری نمودند.

 
۲۲cccc