مجید عزیزی تاکید کرد؛

تعیین بازه زمانی مشخص جهت رفع مشکل پل مکانیزه جانبازان | در خصوص برنامه همایش شهر خلاق کارگروه تشکیل گردد

مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در در هشتاد و نهمین جلسه صحن شورا که روز شنبه سوم تیرماه برگزار گردید، با اشاره به برگزاری دومین سالانه شهرهای خلاق ایران اظهار داشت: در خصوص برنامه همایش شهر خلاق ایران کارگروه تشکیل گردد تا خروجی آن که قطعاً هزینه زیادی هم برای برگزاری آن شده اعلام گردد. البته منکر زحمات برگزار کنندگان نیستم و خسته نباشید می گویم اما معتقدم این مراسم بی برنامه و صرفاً نمایش تبلیغاتی بود.

به گزارش حرف تازه ، وی در این رابطه افزود: متأسفانه فلسفه برنامه های اجرا شده برای اعضای محترم شورا تبیین نشد، چه برسد به شهروندان و فضای عمومی. اینکه عده ایی مهمان در طراز شهرستانی را دعوت کنیم و دو روز پذیرای آنها باشیم هر چند در حد یک کار فرهنگی معمولی شاید قابل قبول باشد، اما هدف از نامگذاری آن توسط یونسکو یعنی نگاه به این مقوله در سطح جهانی و به تبع آن اقدامات و مراسمش نیز باید در سطح جهانی و با تعاریفی که یونسکو تاویل داشته برگزار گردد که بنده چنین چیزی مشاهده نکردم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت ضمن بیان اینکه بزرگترین عیب و اشکال برگزاری این مراسم عدم دعوت از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در خصوص پوشش خبری و بخصوص دعوت از شهروندان و خصوصاً رشتوندان بود، افزود: برگزاری چنین رویدادی با دعوت از عامه مردم در مکانی باشکوه‌ تر مورد انتظار بود. بگذریم که مورد استقبال دوستان شورایی ما هم قرار نگرفت و دلیل آن هم عدم اطلاع رسانی درست برنامه های این رویداد مهم و خودمحوری متولیان این مراسم را نشان می‌داد، به هرحال ما مدتهاست استاد فرصت سوزی ها هستیم.

مجید عزیزی در پایان با اشاره نارضایتی و گلایه مردم نسبت به وضعیت نامطلوب پل عابر پیاده جانبازان بیان داشت: در خصوص پل عابر پیاده مکانیزه جانبازان باید عرض کنم که در اسرع وقت لطفاً فکر عاجلی کنید. اگر با همین وضع موجود قابل بازسازی و بکارگیری و استفاده برای عموم هست لطفاً در راه اندازی آن تعجیل کنید و اگر هم نیست در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن و تغییر نحوه تردد عابرین اقدام عاجل بفرمائید. به مثال از حالت پله برقی به حالت آسانسوری تبدیل کنید. انتظار است با توجه به تجربیات گذشته تا اتفاق ناگواری برای شهروندان پیش نیامده، برای تحقق این موضوع بازه زمانی مشخص گردد.