تعمیرکار شو و کسب و کار خودت رو راه بنداز

یه خبر خوب براتون داریم، مهم نیست چه مدرک تحصیلی داشته باشی، اگر به تعمیرات لوازم خانگی و لوازم صنعتی علاقه مندی میتونی به راحتی آموزش حضوری ببینی و وارد بازار کار بشی! فقط کافیه توی دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه شرکت کنی و خیلی راحت تعمیرکار شی. ادامه این مطلب رو با ما همراه باش تا با دوره های تعمیرخونه بصورت کامل آشنا بشی و بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی.

 حرف تازه – رپورتاژ آگهی:  همونطور که گفته بودیم مهم نیست چه مدرک تحصیلی داشته باشی یا آشنایی با تعمیرات و مبانی برق داشته باشی، فقط کافیه علاقه مند به حوزه تعمیرات لوازم برقی داشته باشی و باقی کارا رو به ما بسپاری! ما برای هر هنرجو یک استاد راهنما اختصاص میدیم که توی تمام طول دوره همراه شما باشه و ضمن آموزش تعمیرات بصورت تئوری و عملی، شما میتونید همراه استاد راهنما تعمیرات عملی هم انجام بدید تا بصورت کامل با تعمیرات لوازم خانگی آشنا بشید.

با تعمیرخونه آشنا نیستی؟

شرکت تیوان تعمیر سرا که با نام اختصاری تعمیرخونه از سال ۱۳۶۰ خدمات تعمیرات لوازم خانگی را بصورت سنتی در شهر تهران به مشتریان ارائه میداد و با گذشت زمان و کسب و کار خودش را گسترش داد و در شهر های کرج و قزوین هم شعب خود را تاسیس کرد. به مرور و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تعمیرخونه کسب و کار خودش را بصورت اینترنتی به مشتریان ارائه کرد و تبدیل به اولین استارت آپ اینترنتی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی شد. به این صورت که مشتریان برای تعمیرات لوازم خانگی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مغازه و کارگاه نداشته باشند و خیلی ساده تنها با چند کلیک درخواست تعمیرکار در محل ارسال کنند تا تکنسین های تعمیرخونه جهت خدمات به محل مشتری عازم بشوند.

علاوه بر خدمات تعمیرات لوازم خانگی، متخصصین تعمیرخونه فرایند ساخت برد های الکترونیکی لوازم خانگی که خدمات در ایران ارائه نمیدهند هم راه اندازی کرد. بدین ترتیب تمامی برند های ایرانی و خارجی لوازم برقی درصورتی که برد الکترونیکی شان خراب شود میتوانند خیلی راحت سفارش تولید برد الکترونیکی بدهند و متخصصین تعمیرخونه کار تولید برد الکترونیکی را برایشان انجام دهد.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعمیرخونه برگزاری دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی بصورت حضوری و خصوصی را آغاز کرد و هنرجوهای زیادی را آموزش داد که امروزه هریک از آنها کسب و کار خود را دارند و در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و لوازم برقی صنعتی فعالیت میکنند. مهم ترین نکته و امتیازی که دوره های آموزشی تعمیرخونه برای هنرجوهای تازه کار دارد این است که شما پس از گذراندن دوره در صورت تمایل میتوانید بصورت حضوری، نیمه حضوری یا بصورت پروژه ای با تعمیرخونه همکاری داشته باشید و بعنوان تعمیرکار با مجموعه همکاری کنید.

پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی و لوازم برقی صنعتی بازار کار شما تضمینی خواهد بود و میتوانید در مجموعه تعمیرخونه مشغول به کار بشوید.

معرفی دوره های تعمیرخونه

دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه به ۳ دسته اصلی تقسیم بندی میشود که در ادامه بصورت کامل با هر سه آن آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید که دوره های تعمیرخونه بدلیل اینکه ۰ تا ۱۰۰ تعمیرات را بصورت تئوری و عملی شامل میشود، به هیچگونه پیش نیازی نیاز ندارند و برای همه افراد مناسب هستند.

#پکیچ تعمیرکار شو

کاربردی ترین دوره تعمیرات لوازم خانگی که در آن آموزش کامل تعمیرات لوازم خانگی بصورت ۰ تا ۱۰۰ در اختیار هنرجو قرار میگیرد. در این دوره علاوه بر مباحث تئوری، مباحث مربوط به مبانی برق و الکترونیک بصورت کامل به هنرجو آموزش داده میشود. همچنین آموزش عیب یابی تمامی لوازم خانگی کوچک از جمله بخورسرد، جاروبرقی، غذاساز، ماکروفر و سایر لوازم خانگی گوچک داده خواهد شد.

پس از اینکه این آموزش ها گذرانده شد، آموزش کامل تعمیرات لوازم خانگی در اختیار هنرجو قرار میگیرد و سپس با حضور استاد راهنما به تعمیرات لوازم خانگی توسط هنرجو پرداخته خواهد شد. در انتهای دوره آموزش روانشناسی ارتباط با مشتری در اختیار هنرجو قرار خواهد گرفت و آزمون نهایی برگذار خواهد شد و مدرک معتبر به هنرجو اعطا میشود. سپس در صورت تمایل هنرجو میتواند با مجموعه تعمیرخونه بعنوان تعمیرکار همکاری داشته باشد.

اگر هیچگونه پیش زمینه ای در حوزه تعمیرات لوازم برقی ندارید پکیج تعمیرکار شو بهترین انتخاب برای شماست! برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید: ثبت نام در دوره تعمیرکار شو

#پکیج آموزش تعمیرات لوازم خانگی

اگر با مباحث مبانی برق آشنایی دارید میتوانید دوره آموزش تعمیرات و عیب یابی لوازم خانگی را انتخاب کنید. در این دوره تنها مبانی تئوری و آموزش های عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی به هنرجو ها ارائه میشود و همانند پکیج تعمیرکار شو پس از گذراندن این دوره میتوانید در مجموعه تعمیرخونه مشغول به کار بشوید و بازار کار شما قطعی است همچنین مدرک پایان دوره به شما تعلق خواهد گرفت.

#پکیچ آموزش تعمیرات لوازم برقی صنعتی

در این دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ مبانی عیب یابی و تعمیرات لوازم برقی صنعتی به هنرجو آموزش داده میشود. مبنای اصلی آموزش بر اساس تعمیرات اسپرسو ساز صنعتی و چرخ گوشت صنعتی است که بازار کار بهتری دارند و هنرجو پس از گذراندن دوره بتواند کسب درامد قطعی داشته باشد. در این دوره نیز همانند سایر دوره ها علاوه بر گواهینامه و مدرک پایان دوره، استخدام شما در مجموعه تعمیرخونه قطعی است.

در دوره های تعمیرخونه علاوه بر مباحث تئوری و عملی تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات لوازم برقی صنعتی، آموزش روانشناسی ارتباط با مشتری هم به هنرجو ها داده خواهد شد. همچنین این دوره ها بصورت کاملا خصوصی برگذار میشود و هر هنرجو یک استاد راهنمای اختصاصی دارد که در تمامی طول دوره همراه شما خواهد بود و میتوانید همراه استاد راهنما تعمیرات لوازم خانگی را تمرین کنید. همچنین لازم به ذکر است تمامی افرادی که دوره های آموزشی را بصورت کامل طی کنند علاوه بر مدرک معتبر دوره، امکان استخدام بعنوان تعمیرکار در مجموعه تعمیرخونه را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید و همچنین میتوانید توضیحات کامل‌تر را در وبسایت تعمیرکارشو مشاهده کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۱

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، جنت آباد جنوبی ، خیابان لاله شرقی پلاک ۶۵

وبسایت: tamirkhone.com/learn