تعدد کاندیداها بلای جان اصلاح طلبان در رشت

اصلاح طلبان رشت برخلاف انتظار هنوز نتوانستند به یک لیست واحد دست یابند. اصلاح طلبان سی نفر را طی مصاحبه هایی که در روزهای اخیر داشته اند به عنوان کاندیداهای دارای شانس لیست ائتلاف اصلاح طلبان شناسایی کرده اند اما آنقدر جدل در بین انتخاب یازده نفر از این سی نفر زیاد شده است که […]

اصلاح طلبان رشت برخلاف انتظار هنوز نتوانستند به یک لیست واحد دست یابند.

اصلاح طلبان سی نفر را طی مصاحبه هایی که در روزهای اخیر داشته اند به عنوان کاندیداهای دارای شانس لیست ائتلاف اصلاح طلبان شناسایی کرده اند اما آنقدر جدل در بین انتخاب یازده نفر از این سی نفر زیاد شده است که هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.
ظاهرا هنوز هرمز ربانی، رییس شورای عالی اصلاح طلبان جلسه مهم این گروه برای انتخاب لیست واحد را علی رغم تنگی وقت و تاکید سایر اصلاح طلبان برگزار نکرده است و معلوم هم نیست که این نشست برای تعیین لیست واحد چه زمانی برگزار شود. آنطور که شنیده می شود دلیل اصلی تعویق این نشست وجود اختلافات بسیار در بین گروه های مختلف اصلاح طلب است. گروه هایی که هر کدام کاندیدای خودشان را دارند و بازار داغ رایزنی و لابی را راه انداخته اند.

تعیین یازده کاندیدای اصلاح طلب موجب بالاگرفتن اختلافات در بین اصلاح طلبان شده است و بزرگ ترین ضرر این تعلل در انتخاب برای اصلاح طلبان، هدررفتن وقت و پیشی گرفتن رقبا است.

شعاع مشرق