معاون فني اداره كل استاندارد گيلان:

تعداد۸۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد باطل شد

حرف تازه : معاون فنی اداره کل استاندارد گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد۸۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد باطل شده است. به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، جعفریان گفت:نظر به اینکه حفظ ایمنی و سلامت جامعه از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است،گفت:به عبارت دیگر به کارگیری استاندارد ها عامل […]

حرف تازه : معاون فنی اداره کل استاندارد گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد۸۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد باطل شده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، جعفریان گفت:نظر به اینکه حفظ ایمنی و سلامت جامعه از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است،گفت:به عبارت دیگر به کارگیری استاندارد ها عامل توسعه بهداشت ، ایمنی و ارتقائ کیفیت کالا و خدمات در سطح جامعه هستند.

وی افزود:در اجرای این وظیفه خطیر اداره کل استاندارد گیلان ضمن نظارت،کنترل، بازرسی و آزمون فراورده‌های تولیدی در سطح استان با تولیدکنندگان غیرکیفی مطابق قانون برخورد می کند.

 جعفریان ادامه داد:در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد۸۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد باطل شده اند. پروانه کاربرد نشان استاندارد دو واحد تولیدی در حال حاضر معلق است.

وی تصریح کرد:همچنین با توجه به اهمیت حفظ سلامت و ایمنی جامعه در نیم سال اول سال ۹۵ خط تولید ۶ واحد تولیدی که شرایط تولید استاندارد را نداشته اند تا زمان رفع نواقص و حصول الزامات استاندارد پلمب و از تولید غیر کیفی جلوگیری‌شد.