در نشست رئیس شورا با خبرنگاران مطرح شد:

تشکیل کارگروه خبرنگاران/ می خواهیم چشم و گوش ما باشید/ خبرنگاران اتاق فکر شورا هستند و تجارب ارزنده ای دارند

حرف تازه : رییس جوان شورای اسلامی شهر رشت، امروز در دفتر ریاست خود میزبان خبرنگاران بود. ظهر امروز، به درخواست مسعود کاظمی، جلسه رئیس شورای اسلامی شهر رشت و خبرنگاران در دفتر ریاست شورا برگزار شد. در این جلسه مسعود کاظمی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد رابطه میان خبرنگاران و شورا، از خبرنگاران درخواست کمک، […]

حرف تازه : رییس جوان شورای اسلامی شهر رشت، امروز در دفتر ریاست خود میزبان خبرنگاران بود.

ظهر امروز، به درخواست مسعود کاظمی، جلسه رئیس شورای اسلامی شهر رشت و خبرنگاران در دفتر ریاست شورا برگزار شد.

در این جلسه مسعود کاظمی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد رابطه میان خبرنگاران و شورا، از خبرنگاران درخواست کمک، هم فکری و همراهی کرد و گفت: می خواهیم چشم و گوش ما باشید.

وی با بیان اینکه رشت متعلق به همه شهروندان است تصریح کرد: اینطور نباشد که انتظار داشته باشیم شورا و شهرداری به تنهایی، همه نواقص را ببینند و برای آن راهکار ارائه دهند و حل نمایند. ما از شما خبرنگاران می خواهیم ضمن گزارش مشکلات، راهکارهایی را در این خصوص به ما ارائه بدهید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به منظور ایجاد پل ارتباطی میان ریاست شورا و اصحاب رسانه پیشنهاد تشکیل کارگروه خبرنگاران را ارائه کرد و افزود: قصد داریم با تشکیل چنین کارگروهی انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه را بشنویم.

مسعود کاظمی با بیان اینکه مدت ها است که رشت به عنوان شهر اولین ها شناخته نمی شود خاطر نشان کرد: با ایجاد چنین کارگروهی می توانیم به دنبال رفع مشکلات باشیم تا مجددا همچون سالیان گذشته رشت را به عنوان شهر اولین ها مطرح کنیم. زمانی می توانیم شهر اولین ها باشیم که همه در کنار هم باشیم.

وی خبرنگاران را اتاق فکر شورا دانست و گفت: خبرنگاران همیشه مسائل مختلف شهری را مشاهده و نقد کرده اند و تجارب ارزنده ای دارند. ضمن اینکه با اصناف و اقشار مختلف در ارتباط هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص مشکلات لندفیل سراوان، قبل از حضور در سراوان از استاندار گیلان کسب تکلیف کردم. به خاطر کمک هایشان تشکر می کنم.

در پایان این نشست مجید همرنگ به عنوان نماینده آقایان و آمنه فتوحی به عنوان نماینده بانوان در کارگروه خبرنگاران انتخاب شدند.