تشکیل شورایاری درمحلات رشت در صحن شورا تصویب شد

حرف تازه : امیر حسین علوی با اشاره به اینکه موضوع شورا یاری از ابتدای شورای چهارم مطرح شد اظهار داشت : این موضوع بعد از دو سال و اندی بررسی و بحث متناوب  در صحن شورا مصوب شد و این امربه نظر من یکی از سیاستهای موفق شورای چهارم خواهد شد . رئیس کمیسیون برنامه […]

حرف تازه : امیر حسین علوی با اشاره به اینکه موضوع شورا یاری از ابتدای شورای چهارم مطرح شد اظهار داشت : این موضوع بعد از دو سال و اندی بررسی و بحث متناوب  در صحن شورا مصوب شد و این امربه نظر من یکی از سیاستهای موفق شورای چهارم خواهد شد .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: این امر با توجه با سیاستهای ترویجی فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی شورا و شهرداری در حوزه محلات می تواند به توسعه اجتماعی و افزایش مشارکت مردم کمک کند  و ان شاالله این اتفاق را در سال آینده شاهد می شویم .علوی

علوی با بیان اینکه شورا یاری در تهران با انتخابات همراه است گفت: در شهر رشت مدل دیگری طراحی شده است که با کمک و همکاری اعضای شورا بتوانیم شورای محلات را در سرای محلات  رشت راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به ایجاد مدیر محلات و ستاد شورا یاری خاطرنشان کرد: شورا یاری محلات متشکل  از حوزه های ذیصلاح و ذی نفوذ  محلات است که  توجه به  حوزه مساجد هیاتها ،کانونهای فرهنگی، اموزش و پرورش و موارد دیگری که در متن این طرح آمده است .

علوی  تاکید کرد: هدف شورا این است با راه اندازی سرای محلات و شورا یاری مردم را در کارهای شورا و شهرداری مشارکت بیشتری دهد و این آغاز راه است و برای انجام کارها آیین نامه های کاری تصویب می شود و سطحی از از اختیارات به مدیر محلات و مدیر سرای محلات داده می شود.

رئیس کمیسیون بر نامه و بودجه شورای اسلامی گفت: مدیر سرای محلات باید لزوما ساکن محله باشد و مدت زمانی برای سکونت مورد توجه شود و محل استقرار شورا یاری ها در سرای محلات است ، در سال آینده ایجاد سرای محلات در سطح نواحی مورد توجه است و هدف ما این است که در سطح ۵۵ محله سرای محلات را راه اندازی کنیم .

عصرصادق