تشابه امتحانات نهایی با آزمون های تشریحی اوج

فرایند طراحی ساختار آزمون های تشریحی در اوج از سال ۹۷ آغاز شده و با بررسی نظرات دانش آموزان، خانواده ها، مدرسین و مشاورین و برگزاری آزمون های به شکل های مختلف بالاخره به نسخه نهایی آزمون تشریحی اوج رسیدیم.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی : صحبت های مدیر گروه آموزشی اوج پیرامون آزمون های تشریحی این موسسه:

فرایند طراحی ساختار آزمون های تشریحی در اوج از سال ۹۷ آغاز شده و با بررسی نظرات دانش آموزان، خانواده ها، مدرسین و مشاورین و برگزاری آزمون های به شکل های مختلف بالاخره به نسخه نهایی آزمون تشریحی اوج رسیدیم.

نحوه برگزاری آزمون:

۱. پاسخبرگ آزمون های تشریحی چند روز قبل از آزمون در پنل داوطلب بارگذاری می شود (این پاسخبرگ ها طوری طراحی شده امکان تشخیص سوال به هیچ عنوان ممکن نبوده).

۲. داوطلب پاسخبرگ ها را پیرینت گرفته و در روز آزمون پاسخ سوالات را وارد آن پاسخبرگ ها می کند.

۳. با شروع آزمون تشریحی امکان پیرینت و مشاهده دفترچه سوالات فراهم بوده و با کلیک روی یکی از این حالت ها زمان آزمون آغاز شده (در صورت انتخاب گزینه پیرینت ۵ دقیقه به زمان آزمون افزوده می شود)

۴. پس از پایان آزمون داوطلب تصویر پاسخبرگ ها را در پنل کاربری بارگذاری کرده و با کلیک روی گزینه اتمام آزمون پاسخنامه تشریحی سوالات به همراه یک خلاصه درس از مباحث امتحانی در اختیارش قرار می گیرد.

۵. هر پاسخبرگ توسط دو مصحح بررسی و در هنگام اعلام نمره، یک کارنامه به عنوان توصیه نامه در اختیار داوطلب قرار می گیرد، که در آن نقاط ضعف و قوت داوطلب ذکر شده است.

طراحی آزمون های اوج توسط بهترین  مدرسین مدارس سمپاد و نمونه دولتی با حداقل سابقه تدریس ۱۵ سال طرح شده با توجه به تجربه و تسلط کامل روی ساختار های کتاب درسی و شیوه های مختلف ارزشیابی میزان تشابهات آزمون های ما با آزمون های اصلی بسیار بالاست.

در امتحانات خرداد ۱۴۰۲ ۲ ساعت پس از برگزاری هر آزمون فایل تطابق سوالات امتحان نهایی با سوالات آزمون های تشریحی اوج در سایت موسسه به نشانی www.ioje.ir منتشر می شد،که کمترین درصد تشابهات ۹۵ درصد بود.

از دیگر محصولات گروه آموزشی اوج :

 آزمون های تستی اوج:

هم در کنکور گذشته تشابهات بیش از ۹۰ درصد با سوالات کنکور داشته که فایل تشابهات در سایت اوج موجود هست.

اسامی نفرات برتر آزمون های تستی اوج  

آزمون های آزمایشی تیزهوشان :

حدود ۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان این آزمون ها در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ پذیرفته شدند که نتایج و کارنامه این عزیزان در سایت موجود است.

کلاس های سالیانه الکترونیک :

امسال برای اولین بار از پایه دوم دبستان تا نهم کلاس های آنلاین برگزار کردیم. شرکت کنندگان این کلاس ها علاوه بر کتاب های درسی به صورت هفتگی ۲ ساعت دوره آنلاین مکالمه و هوش را هم در برنامه خود داشتند.

برنامه‌ کلاس و آزمون ها

در پایان سعی کردیم و می کنیم بهترین خدمات با کمترین هزینه برای همه مردم عزیز کشورمون داشته باشیم.