تساوی کسل کننده چهار تیم صدر جدول لیگ برتر | رقابت نزدیک سرخابی ها

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی کسل کننده چهار تیم صدر جدول به پایان رسید.

به گزارش قلم آزاد، با تساوی کسل کننده چهار تیم صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیست و پنجم به پایان رسید.

در این رقابت ها روز گذشته تراکتور و استقلال تیم های چهارم و اول جدول در دیداری سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ادامه این مسابقات پرسپولیس و سپاهان تیم های دوم و سوم جدول نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار کم افت و خیز نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر دیدار های این هفته، شمس آذر ۲ بر ۱ از سد پیکان گذشت. هوادار با نتیجه ای مشابه نفت آبادان را شکست داد. مس رفسنجان در برابر گل گهر، استقلال خوزستان در مصاف با ملوان و همچنین آلومینیوم اراک در دیدار با فولاد به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ذوب آهن برابر نساجی مازندران با دو گل تن به شکست داد.

در جدول رده بندی پس از پایان هفته بیست و پنجم، استقلال با ۵۴ امتیاز و تفاضل ۲۰ در صدر قرار دارد. پرسپولیس با ۵۳ امتیاز و تفاضل گل مشابه در رده دوم ایستاده است. سپاهان با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۱ در رده سوم است و تراکتور و ملوان با ۴۱ و ۳۹ امتیاز چهارم و پنجم هستند.

در انتهای جدول نفت آبادان با ۱۶ امتیاز شانزدهم است. استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. فولاد با ۲۲ امتیاز چهاردهم است و نساجی با ۲۲ امتیاز به رده سیزدهم رسیده و کمی به اوضاع و احوال خود در جدول سر و سامان داده است.

هفته بیست و ششم این رقابت ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با دیدار دو تیم گل گهر و شمس آذر آغاز می شود و سایر تیم روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در رقابت های روز دوشنبه نساجی میزبان پرسپولیس است. استقلال به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. سپاهان میزبان استقلال خوزستان است. تراکتور در زمین فولاد به مصاف این تیم خواهد رفت. ملوان میزبان هوادار است. پیکان و آلومینیوم رودرروی یکدیگر خواهند ایستاد و صنعت نفت آبادان به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.