نتایج و جدول لیگ یک تا پایان هفته 21؛

تساوی سپیدرود و ملوان در الگیلانو

حرف تازه : هفته چهارم از دور برگشت (هفته بیست و یکم) لیگ دسته اول آزادگان – چهارشنبه ششم بهمن ماه ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت هوا: ابری – تماشاگر: بیست هزار نفر نتیجه بازی رفت: ملوان ۱ – ۰ سپیدرود داور وسط: محمد حسین زاهدی فر. کمک داوران: جلیل شعرانی، کاوه بهمنی. داور […]

حرف تازه : هفته چهارم از دور برگشت (هفته بیست و یکم) لیگ دسته اول آزادگان – چهارشنبه ششم بهمن ماه

ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: ابری – تماشاگر: بیست هزار نفر

نتیجه بازی رفت: ملوان ۱ – ۰ سپیدرود

داور وسط: محمد حسین زاهدی فر.

کمک داوران: جلیل شعرانی، کاوه بهمنی.

داور چهارم: اشکان رضایی مقدم.

کارت زرد:

پویا نزهتی دقیقه ۶۵ (سپیدرود) – سعید یوسف زاده دقیقه ۷۵ (ملوان) حسین شنانی دقیقه ۹۲ (ملوان) سهیل حق شناس دقیقه ۹۲ (سپیدرود) رضا اعتمادی دقیقه ۹۴ (سپیدرود)

کارت قرمز:

سعید یوسف زاده دقیقه ۹۵ (ملوان)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، هادی موسوی، شایان مصلح(از دقیقه ۴۶ امیر تیزرو)، میثم تهیدست، محمدرضا الماسخاله، محمد رستمی، میلاد قربان زاده، سهیل حق شناس، حسین کعبی (از دقیقه ۷۴ محمد دادرسی) ، میثم فردوسی، احسان عبدی(از دقیقه ۵۰ پویا نزهتی)

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب ملوان انزلی:

 

ایمان صادقی، مهیار زحمتکش، حامد نورمحمدی، صائب محبی، صادق صادقی، سعید یوسف زاده، محمد آبشک (از دقیقه ۸۸ علیرضا مصظفایی)، شاهین ثاقبی (از دقیقه ۷۳ حسین قنبری)، یاسر وکیلی، حسین شنانی (از دقیقه ۶۶ رضا اعتمادی)، پوریا غلامی.

سرمربی: محمد مایلی کهن.

شرح بازی:

باهم پای می گذاریم به مهیج ترین مسابقه لیگ دسته اول آزادگان، جایی که دو تیم با نیم قرن تاریخ و پشتوانه در برابر هم ایستاده اند. از یک استان، یک قوم و یک لهجه با فاصله لوکیشنی ۳۰ کیلومتر؛ اما در هیچ نبردی هیچ گاه هیچ کدام از دو تیم ذره ای در برابر هم پا پس نکشیده اند و حالا که بماند غیر از همه ی آن شرایط خاص جایگاه جدولی هم مزید بر علت شده تا آتش این هیجان را فزونی بخشد.

حساسیت این نبرد آنقدر بالا هست که به یقین برنده این نبرد می تواند از فردا به فکر یارگیری در لیگ برتر باشد و بازنده باید تمام توانش را برای بازیابی روحی به کار برد تا قافیه را نبازد.

نیمه نخست:

نیمه نخست شاهد یک بازی سردرگم از سوی دو تیم بودند و بیشتر بازیکنان اسیر جو ورزشگاه بودند تا داخل میدان.

در نهایت نیمه نخت بر روی تک موقعیت حساس ملوانی ها در صحنه ای که از در و دیوار آن آفساید می بارید به سود مهمان خاتمه یافت.

نیمه دوم:

کرنر ارسالی میلاد قربان زاده را هادی موسوی با فاصله کمی از کنار دروازه میرزازاد به بیرون رفت.

پاس عالی سهیل حق شناس با سینه برای میلاد قربان  زاده را وی به بهترین شکل ممکن پس از جا گذاشتن مدافع حریف به طاق دروازه ملوان کوبید

ضربه سنگین محمد رستمی را ایمان صادقی برگرداند و ضربه برگشتی چکشی حسین کعبی نیز پس از برخورد به دروازبان راهی کرنر شد

شرح گل:

سپیدرود ۰-۱ ملوان:  پاس قطری اشتباه شایان مصلح به بازیکنان ملوان رسید که ضدحمله در چند رفت و برگشت توپ جلوی دروازه خالی و در موقعیتی مشکوک به آفساید به حسین شنانی رسید و وی دروازه سپیدرود را باز کرد.

اتفاقات ویژه:

۱- آغاز نیمه دوم و پس از گل تساوی سپیدرود هوداران ملوان با پرتاب بطری و سنگ به جایگاه خبرنگاران اعتراض خود را نشان دادند.

منبع : وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود