شاگردان نظرمحمدی برابر شاگردان دایی بازی خوبی ارائه کردند؛

تساوی سپیدرود و سایپا در دیداری دوستانه

حرف تازه – در ادامه روند آماده سازی تیم سپیدرود رشت جهت حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، سپیدرود در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت. در این دیدار که از ساعت ۱۸:۱۲ در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد شاگردان علی نظر محمدی نیمه اول را بهتر از حریف […]

حرف تازه – در ادامه روند آماده سازی تیم سپیدرود رشت جهت حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، سپیدرود در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت.

در این دیدار که از ساعت ۱۸:۱۲ در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد شاگردان علی نظر محمدی نیمه اول را بهتر از حریف آغاز کردند و در همان دقیقه ۴ توسط میعاد یزدانی به گل برتری دست یافتند.

در ادامه و در دقیقه ۳۵ محمد لطفی با یک شوت زیبا برای دومین بار دروازه سایپا را باز کرد تا شاگردان نظرمحمدی با برتری ۲ بر صفر در پایان نیمه اول به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم دو تیم با ترکیبی متفاوت پا به زمین مسابقه گذاشتند.

شاگردان دایی نیمه دوم را هوشمندانه تر دنبال کردند و روی ارسال از نقطه کرنر و با ضربه سر علی یاری موفق شدند در دقیقه ۶۰ یکی از گل های خورده را جبران کنند.

پیش از این گل یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپیدرود اتفاق افتاد که از دید داور اتفاق خاصی رخ نداده بود و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

همچنین در ادامه صحنه ای مشکوک به پنالتی در دقیقه ۷۲ در محوطه جریمه سایپا اتفاق افتاد که حسین ابراهیمی تعادل خود را از دست داد اما باز هم داور دستور به ادامه بازی داد.

سپیدرود در ادامه نیمه دوم دو فرصت گلزنی دیگر را نیز توسط سهیل حق شناس از دست داد.

اما در نهایت این شاگردان دایی بودند که روی یک ضد حمله موفق به به ثمر رساندن گل تساوی توسط عباس زاده در دقیقه ۷۶ شدند.

در واپسین لحظات مسابقه هم سپیدرود فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد.

شاگردان نظر محمدی که با پیراهن بنفش مقابل فسفری پوشان سایپا صف آرایی کرده بودند در مجموع بازی قابل قبولی را ارائه کردند.

این دیدار در حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.

سید محمد حسینی، هادی موسوی، احمد آهی، محمد میری، میلاد قربانزاده، مهرداد جماعتی، توحید غلامی، حسین کعبی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی و محمد لطفی یازده بازیکن سپیدرود در ابتدای بازی بودند.

حسین منادی، محمدعباس زاده، مهدی ترابی، رضا علی یاری، رضا اسدی، امید خالدی، دانیال ماهینی، آرش رضاوند، محمد دانشگر، احمد مهدی زاده و حامد شیری هم یازده بازیکن دایی در ابتدای کار بودند.

پیش از این سپیدرود در اردوی کردان کرج در دو دیدار دوستانه موفق شده بود تیم ملی دانشجویان و پیکان را شکست دهد.

یاران دایی هم برای برپایی اردوی تدارکاتی این روزها در رامسر حضور دارند.

گزارش تصویری اختصاصی حرف تازه تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.