نخستین برد به تعویق افتاد؛

تساوی سپیدرود و ذوب آهن در رشت

عصر امروز و در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم سپیدرود میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود که این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حرف تازه – عصر امروز و در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم سپیدرود میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود که این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار از ساعت ۱۶ و در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد استقبال خوبی از سوی هواداران رشتی صورت گرفت و حدود ۷ هزار نفر در یک عصر پاییزی در ورزشگاه حضور داشتند.

سپیدرود پیش از این دیدار از ۸ دیدار با کسب ۲ تساوی و ۲ امتیاز در قعر جدول جای داشت و به دنبال کسب نخستین ۳ امتیاز فصل در این دیدار خانگی و فرار از بحران بود. ذوب آهن نیز با ۹ امتیاز از ۸ دیدار در رده نهم قرار داشت و برای قرار گرفتن در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی به شدت به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت اما در نهایت دو تیم به تساوی و یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

ترکیب دو تیم:

در این دیدار علی کریمی از کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخ سلیمانی، امیرحسین اسکندری، امین جوادی مقدم، میلان قربان زاده، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی، حسین ابراهیمی و محمد غلامی در ترکیب اصلی سپیدرود استفاده کرد.

از دقیقه ۵۵ امین منوچهری به جای اسکندری به میدان رفت. مهدی محمد یاری در دقیقه ۸۸ جانشین غلامی شد و بابک حاتمی هم در دقیقه ۹۰ به جای میلاد قربانزاده در ترکیب سرخپوشان رشت قرار گرفت.

در سمت مقابل امید نمازی در ترکیب ذوب آهن از محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی(از دقیقه ۶۶ وحید محمدزاده)، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی(از دقیقه ۷۴ ادی گابریل هرناندز)، محسن مسلمان، محمد زبیر نیک‌نفس(از دقیقه ۶۱ محمدرضا عباسی)، حمید ملکی، میلاد شیخ فخرالدینی، ابوذر صفرزاده و ماریون سیلوا فرناندز استفاده کرد.

محمدرضا عباسی در دقیقه ۶۱ به جای نیک نفس به میدان رفت. وحید محمد زاده در دقیقه ۶۶ جانشین محمد نژاد مهدی شد و ادی گابریل هرناندز هم به عنوان تعویض سوم در دقیقه ۷۴ به جای محمدرضا حسینی در ترکیب قرار گرفت.

اخطارها:

ابراهیمی و تهیدست از سپیدرود و نیک نفس از ذوب آهن در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

شرح بازی:

دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار نتوانستند از معدود موقعیت های به دست آمده هیچ بهره ای ببرند هرچند هر دوتیم حملات انگشت شمار اما زهرداری را روی دروازه حریف ترتیب دادند. 

تعداد پاس های سالم بسیار کم از نکات جالب این دیدار بود که شاید یکی از علل آن رو آوردن به سمت پاس های بلند و بازی مستقیم بود. 

درپایان این دیدار سپیدرود با ۳ امتیاز از ۹ دیدار همچنان در قعر جدول رده بندی جا دارد و ذوب آهن هم با ۱۰ امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.

سایر بازی ها:

در دیگر دیدارهای امروز سپاهان ۳ بر ۲ نساجی را از پیش رو برداشت. استقلال هم در زمین سایپا بازی یک هیچ باخته را بر برد ۲ بر یک تعویض کرد و ۳ امتیاز ارزشمند به دست آورد. ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان در تبریز به تساوی یک بر یک رضایت دادند و استقلال خوزستان هم با ۲ گل به پارس جنوبی جم باخت. 

روز گذشته در نخستین دیدار این هفته پدیده با ۲ گل فولاد را شکست داد و همچنان صدرنشین ماند. فردا در ادامه این رقابت ها صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز به مصاف هم خواهند رفت. دیدار پرسپولیس و پیکان نیز به تعویق افتاده است.