هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

تساوی سپاهان و استقلال؛ شکست شهر خودرو/ صدرنشینی شاگردان قلعه نویی با گل دقیقه ۹۰

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های مدعی امتیاز از دست دادند و امید پرسپولیسی ها برای ادامه رقابت های لیگ زنده شد.

اختصاصی حرف تازه – در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های مدعی امتیاز از دست دادند و امید پرسپولیسی ها برای ادامه رقابت های لیگ زنده شد.

در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروزشاگردان یحیی گل محمدی در شهرخودرو مشهد در زمین خود با یک گل مغلوب صنعت نفت آبادان شدند. در دیگر دیدار امروز شاگردان قلعه نویی در تیم سپاهان اصفهان با گلی که در وقت های تلف شده به ثمر رساندند از شکست مقابل استقلال استراماچونی گریختند و در صدر جدول قرار گرفتند.

این دیدار در شرایطی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت که استقلالی ها نمایش بهتری ارائه کردند. ضمن آن که در یک صحنه بسیار مشکوک در محوطه جریمه سپاهانی ها توپ به دستان بازیکن این تیم برخورد کرد که از نگاه داور پنهان ماند. آبی پوشان پایتخت در دیدار امروز فرصت مناسبی را برای صعود به صدر جدول از دست دادند.

گل های این دیدار را ولسیانی در دقیقه ۱۴ و نورافکن در دقیقه ۹۵ برای سپاهان به ثمر رساندند و در سمت مقابل نیز قائدی و دیاباته در دقایق ۵۷ و ۷۹ گلزنی کردند.

هم اکنون با پایان این مسابقات سپاهان و شهر خودرو با امتیازات مشابه ۲۳ از ۱۱ دیدار در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و استقلال تهران که با حضور استراماچونی کاملا متحول شده  با ۲۲ امتیاز از ۱۲ دیدار در رده سوم ایستاده است.

دو دیدار دیگر امروز بین تیم های پرسپولیس و نساجی و همچنین پیکان و تراکتور سازی تبریز به دلیل آلودگی هوا لغو شد. نتایج امروز بیش از همه هواداران پرسپولیس را که با ۱۹ امتیاز از ۱۱ دیدار در رده چهارم قرار دارند نسبت به آینده مسابقات امیدوار کرد؛ هرچند روند و عملکرد این تیم با گابریل کالدرون نشانی از آن تیم مقتدر ۴ فصل گذشته را ندارد.