تساوی خانگی ملوان مقابل خونه به خونه در جدال حساس پایین جدولی های لیگ یک

ملوان بندرانزلی در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در خانه خود مقابل خونه به خونه با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

حرف تازه – ملوان بندرانزلی در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در خانه خود مقابل خونه به خونه با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد دو تیم انتهای جدولی ملوان و خونه به خونه در شرایطی که به شدت به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتند به تساوی بدون گل رضایت دادند و با کسب یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

در دیگر دیدارهای امروز تیم صدرنشین سرخپوشان پاکدشت مقابل کارون اروند خرمشهر با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد و گل گهر رده دومی هم با دو گل شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد. مس کرمان هم در زمین شهرداری ماهشهر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافتند. فجر سپاسی با یک گل اکسین البرز را شکست داد. بادران تهران و نود ارومیه با تساوی پرگل دو بر دو به کار خود پایان دادند و مس رفسنجان هم با دو گل قشقایی شیراز را شکست داد.

در جدول رده بندی سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان با ۳۳ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و مس کرمان با ۲۷ امتیاز سوم است.

در انتهای جدول شانزده تیمی لیگ یک نیز ملوان با ۱۱ امتیاز از ۱۶ بازی قرار دارد و بالاتر از خود سه تیم ۱۴ امتیازی کارون اروند خرمشهر، خونه به خونه و مس رفسنجان را می بیند.

ملوانان در این فصل با ۶ امتیاز منفی در مسابقات حضور دارند و با احتساب امتیاز کسر شده ۱۱ امتیازی هستند.