سقوط استقلال تهران به قعر جدول؛

تساوی بدون گل سپیدرود در زمین استقلال خوزستان

حرف تازه – در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دور از خانه برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت. عصر امروز سپیدرود رشت که در سه دیدار اخیر خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر شده بود برای چهارمین دیدار […]

حرف تازه – در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دور از خانه برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت.

عصر امروز سپیدرود رشت که در سه دیدار اخیر خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر شده بود برای چهارمین دیدار متوالی گل نخورد تا دست خالی به رشت برنگردد.

سپیدرود با تساوی امروز در پایان هفته هفتم ۸ امتیازی شد تا فعلا در رده هشتم و همچنان در میانه های جدول حضور داشته باشد و استقلال خوزستان هم با کسب ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی و بالاتر از استقلال تهران قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای امروز گسترش فولاد که پیش از این قعرنشین لیگ بود با یک گل در زمین سیاه جامگان به پیروزی رسید تا با ۷ امتیاز کمی به اوضاع خود سر و سامان ببخشد.

دیشب هم استقلال در آزادی برابر ذوب آهن با تساوی یک بر یک متوقف شده بود تا بدین ترتیب در پایان دیدارهای امروز استقلال تهران با کسب تنها ۵ امتیاز از ۷ دیدار به تنهایی در انتهای جدول قرار بگیرد.

در آخرین دیدار امروز پرسپولیس در زمین سپاهان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد و با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

پارس جنوبی جم فارغ از نتیجه دیدار این هفته مقابل سایپا، با ۱۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر تا پایان هفته هفتم است و در صورت کسب امتیاز مقابل سایپا فاصله خود با تیم دوم را افزایش خواهد داد.