تساوی استقلال در روزی که استراماچونی نبود/ توقف شهرخودرو برابر سپاهان به لطف دستان نامرئی شاگردان قلعه نویی

استقلال در غیبت آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش با تساوی دو بر دو مقابل پیکان متوقف شد. در این روز دستان سپاهانی ها همچنان از دید داوران پنهان ماند!

حرف تازه – در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم فوتبال پیکان در شرایطی میزبان استقلال بود که این بازی تحت تاثیر خروج استراماچونی سرمربی استقلال از ایران بود.

پیش از این دیدار هواداران استقلال در پی قهر سرمربی خود مقابل باشگاه تجمع کردند و خواستار برکناری مدیران این تیم شدند. آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال که موفق شد پس از سالها این تیم را به صدر جدول لیگ برتر برساند روز گذشته به دلیل مشکلات موجود و عدم دریافت مطالباتش قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد و از ایران رفت. 

پس از این اتفاق و درشرایطی که جواد زرینچه سرپرست این تیم حاضر نشد به جای استراماچونی سرمربی موقت استقلال باشد، وریا غفوری کاپیتان استقلال هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

با وجود تمامی مشکلات به وجود آمده استقلال که روند رو به رشدی داشته است در این دیدار نیز به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و صدرنشین ماند.

مهدی قائدی در دقیقه ۷ و وریا غفوری در دقیقه ۵۹ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۳۳ و پورامینی ۴+۹۰ برای پیکان گل زدند. همچنین در دقیقه ۴۴ شهریار مغانلو یک پنالتی را برای تیم پیکان از دست داد.

در دیگر دیدار حساس امروز شهرخودرو و سپاهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار داور مسابقه بیژن حیدری چند تصمیم بحث برانگیز داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی در شهرخودرو معتقد بودند داور دو خطای هند منجر به پنالتی را برای آنها نگرفته است. هرچند در سمت مقابل هم سپاهانی به اخراج بازیکنشان اعتراض داشتند و روی یک صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.

به نظر می رسد سپاهانی به لطف دستان نامرئی بازیکنانشان که در دیدار مقابل استقلال هم به کمکشان آمد همچنان در کورس قهرمانی با سایر رقبا قرار دارند. البته این دست ها و خطاهای هند را همه به جز داوران می بینند ! 

نتیجه تصویری برای هند سپاهان پدیده

نتیجه تصویری برای هند سپاهان پدیده