سرنوشت قهرمانی لیگ به بازی های روز آخر سرخابی ها کشیده شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای نبرد قهرمانی لیگ

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای نبرد قهرمانی لیگ مشخص شد.

به گزارش اختصاصی قلم‌آزاد، ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای نبرد قهرمانی لیگ در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر مشخص شده است.

به نظر می رسد اوسمار برای دیدار حساس عصر امروز پرسپولیس در برابر مس رفسنجان به نتیجه ای جز کسب پیروزی و ۳ امتیاز و قهرمانی بدون اما و اگر نمی اندیشد و احتمالا با این ترکیب تیمش را روانه میدان خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند

دانیال اسماعیلی فر

گئورگی گولسیانی

حسین کنعانی

عبدالکریم حسن

مسعود ریگی

سروش رفیعی

اوستون اورونوف

مهدی ترابی

امید عالیشاه

عیسی آل کثیر

نکونام نیز در دیدار مقابل پیکان چاره ای جز کسب پیروزی و امیدواری به لغزش سرخپوشان در دیدار همزمان ندارد و احتمالا با این ترکیب آبی پوشان را به زمین مسابقه می فرستد.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی

روزبه چشمی

رافائل سیلوا

امید حامدی‌فر

زبیر نیک‌نفس

آرش رضاوند

ابوالفضل جلالی

صالح حردانی

جلال الدین ماشاریپوف

مهرداد محمدی

گوستاوو بلانکو

عصر امروز از ساعت ۱۹ به طور همزمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و استقلال در زمین پیکان به میدان خواهد رفت. هم اکنون پرسپولیس با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و استقلال با ۶۴ امتیاز منتظر لغزش سرخپوشان است.

نکته جالب اینکه حریف استقلال، پیکان با سرمربیگری غلامرضا عنایتی در خطر سقوط دارد و کسب تساوی در این دیدار می تواند خیال خودروسازان را از بقا در لیگ برتر راحت کند. با این حال گفته می شود بازیکنان پرسپولیس با ذهنیت برتری استقلال در دیدار همزمان پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت و بی توجه به بازی همزمان به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.