پس از انتشار گزارش شهروندی حرف تازه

ترمیم سنگفرش لاین کندروی سبزه میدان رشت در کمتر از ۲۴ ساعت

در پی انتشار گزارش شهروندی با عنوان «چاله چوله ؛ میراث مدیریت شهری ناکارآمد سال های اخیر برای شهردار جدید و شهروندان» در کانال تلگرامی این پایگاه خبری، با تاکید شهردار رشت، ترمیم سنگفرش لاین کندروی سبزه میدان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام شد.

اختصاصی حرف تازه – در پی انتشار گزارش شهروندی با عنوان «چاله چوله ؛ میراث مدیریت شهری ناکارآمد سال های اخیر برای شهردار جدید و شهروندان» در کانال تلگرامی حرف تازه، با تاکید شهردار رشت، ترمیم سنگفرش لاین کندروی سبزه میدان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام شد.

ترمیم سنگفرش سبزه میدان از این حیث حائز اهمیت است که نشان می دهد شهردار جدید رشت، با وجود ترافیک کاری فراوان، از کوچکترین مسائل نیز غافل نبوده و به محض اطلاع رسانی موضوع گزارش توسط واحدهای مربوطه، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نموده است.
در سال های گذشته کمتر شاهد چنین رویکردی در بین مدیران ارشد شهری بوده ایم و این امر می تواند موجب امیدواری شهروندان شود. پس از سالها، مدیری در راس شهرداری رشت قرار گرفته است که برچسب تخریب را بر گزارش های انتقادی نمی چسباند و به دنبال اصلاح مشکلات به جا مانده از گذشته است.
اجرای بی کیفیت پروژه های عمرانی در سال های قبل، به دلیل آن که مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده و موجب تضییع بیت المال و بودجه شهرداری شده، همواره یکی از محورهای انتقادات رسانه های استان گیلان بوده است و امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهری و با نظارت بیشتر و جدیت شخص شهردار، شاهد کاهش چنین موضوعاتی باشیم.

نامه مدیر حوزه شهردار و امور ارتباطات شهرداری رشت

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری حرف تازه
با سلام و احترام
ضمن تشکر از توجه آن پایگاه وزین به مشکلات شهری و انعکاس صدای شهروندان به مسئولین شهر ، پیرو خبر منتشرشده دیروز مبنی بر «چاله چوله ؛ میراث مدیریت شهری ناکارآمد سال های اخیر برای شهردار جدید و شهروندان» پس از دریافت خبر با پیگیری این مدیریت و انتقال آن به مسئولین مرتبط مشکل ظرف مدت ۲۴ ساعت از سوی منطقه دو شهرداری رشت رفع گردید.
خواهشمندیم به مانند قبل بعنوان چشمان بیدار جامعه یاریگر ما در رفع مشکلات و معضلات شهر و همراهمان برای حرکت در راستای توسعه رشت عزیز باشید .
با تشکر

 

تصاویری از اصلاح خرابی سنگفرش سبزه میدان رشت که توسط منطقه دو شهرداری انجام شد در ادامه آمده است.