تذکر محمدصادق حسنی به وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی افزایش قیمت ارز/ انتقاد نماینده رشت از منطقه آزاد

حرف تازه – محمد صادق حسنی طی نطقی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت دلار در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: افزایش نرخ ارز مشکلات عدیده ای را در کشور به وجود آورده است. به گزارش حرف تازه، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به کرباسیان گفت: این […]

حرف تازه – محمد صادق حسنی طی نطقی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت دلار در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: افزایش نرخ ارز مشکلات عدیده ای را در کشور به وجود آورده است.

به گزارش حرف تازه، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به کرباسیان گفت: این افزایش قیمت دلایل تفاوتی دارد و یکی از این دلایل بحث عامل روانی است.

حسنی خاطر نشان کرد: همه جا صحبت از قیمت ارز است اما هیچ واکنش و صحبتی از وزیر دارایی یا بانک مرکزی برای مدیریت عامل روانی افزایش نرخ ارز ندیده ایم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث ارز تراز مثبتی وجود دارد و دریافتی ارز و دلار از پرداختی ها بیشتر است. 

محمد صادق حسنی با بیان اینکه مردم باید ببینند وزیر، کار خاصی را در این حوزه انجام می دهد افزود: چرا باید شاهد چنین افزایشی در قیمت ارز باشیم؟

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۲۸ روستای شهرستان رشت در محدوده منطقه آزاد قرار دارند اظهار داشت: منطقه آزاد فشارهای زیادی به روستاهای شهرستان رشت آورده است.

محمد صادق حسنی با اعلام اینکه منطقه آزاد جلوی ساخت و سازها را گرفته است گفت: مردم گله مندند و مسئولین منطقه آزاد هیچ پاسخ مشخصی نمی دهند. 

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بر چه اساسی عوارض می گیرند اما هیچ امکانات مناسبی در اختیار روستاها قرار نمی دهند؟