رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار شد:

ثبت رشت به عنوان اولین تالاب شهر ایران

حرف تازه – سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به پیشنهاد انتخاب شهر رشت به عنوان دبیر خانه شبکه شهرهای خلاق ایران گفت: بعد از قریب به دوسال فعالیت در شهر رشت با توجه به تلاش های همکاران ما بستر هایی فراهم شده که  بسیار حائز اهمیت است . وی با اشاره به فعالیت […]

حرف تازه – سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به پیشنهاد انتخاب شهر رشت به عنوان دبیر خانه شبکه شهرهای خلاق ایران گفت: بعد از قریب به دوسال فعالیت در شهر رشت با توجه به تلاش های همکاران ما بستر هایی فراهم شده که  بسیار حائز اهمیت است .

وی با اشاره به فعالیت های خلاقانه انجام شده در حوزه های عمرانی و زیست محیطی تصریح کرد: با همکاری انجمن های مردم نهاد امروز شهر رشت توانسته علاوه بر غذا در حوزه های مختلف گام بردارد.

علوی با بیان اینکه برنامه ها را بر محور توسعه پایدار و خلاقیت در شهر رشت پیش می بریم افزود: برنامه ها و امور طوری برنامه ریزی شده که در تمامی فعالیت های شهر رشت خلاقیت نهادیه شود و تسری یاید.

وی گسترش نگاه خلاقانه در بین شهروندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ثبت شهر رشت به عنوان اولین تالاب شهر ایران می تواند بسیار  به رشد این شهر کمک کند بسیاری از کشورهای بزرگ به فکر این مهم هستند و قرار است شبکه شهرهای تالابی در کل دنیا شکل گیرد.

رئیس شورای اسلامی رشت ضرورت نگاه خلاقانه در تمامی امور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: فعالیتها در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و عمرانی با محور رونق اقتصادی و با نگاه جذب توریسم در رشت برنامه ریزی می شوند .

علوی تاکید کرد: امید است سفر مسئولان وزارت کشور به گیلان برای شهر رشت منشا خیر و برکت شود و بتوانیم بهتر از گذشته از ظرفیت های وزارت کشور برای توسعه فعالیت های خلاقانه بهره مند شویم.