تخریب ادامه دار خبرنگار با اخلاق استان

شنیده می شود که پس از عدم قبول رشوه توسط خبرنگار اخلاق مدار گیلانی بابت همسو شدن با مخالفان شهردار پروژه ای برای تخریب وی طراحی شده است. پس از حمله مخالفان شهردار به یک پایگاه تحلیلی مستقل نوبت به تخریب خبرنگار جوان و با اخلاق گیلانی رسیده است. نکته جالب توجه این تخریب، انتشار یک […]

شنیده می شود که پس از عدم قبول رشوه توسط خبرنگار اخلاق مدار گیلانی بابت همسو شدن با مخالفان شهردار پروژه ای برای تخریب وی طراحی شده است.

پس از حمله مخالفان شهردار به یک پایگاه تحلیلی مستقل نوبت به تخریب خبرنگار جوان و با اخلاق گیلانی رسیده است. نکته جالب توجه این تخریب، انتشار یک برگ بی شماره و تاریخ بدون امضای وی است که طبق آخرین اطلاعات و بررسی و پیگیری خبرنگار تی تی خبر، چنین قراردادی اصلا در سازمان مذکور موجود نمی باشد.

اینروزها درست کردن یک قرارداد با فتوشاپ یا سایر برنامه های ویرایش عکس کار سختی نبوده  و بهتر است افرادی که در پشت یک کانال پنهان شده اند برای اثبات ادعاهای خود مدارک مستند تری را ارائه دهند!

جا دارد که دادستان محترم و نهادهای امنیتی استان گیلان به بحث بداخلاقی ها، بی حرمتی های اینگونه افراد ورود نمایند و فضای حقیقی و مجازی استان گیلان را از شر آنها پاک کنند. ان شاء الله.

۱