سازمان سیما منظر پاسخگو باشد؛

تخریب آرامگاه دکتر حشمت در چله خانه رشت

حدود یک هفته از تخریب آرامگاه دکتر حشمت که در محله چله خانه رشت مدفون بوده می گذرد و سازمان سیما منظر و فضای شهری شهرداری رشت نه تنها عملیات بازسازی را شروع نکرده، بلکه شنیده شده بدلیل عدم خاکبرداری صحیح و دقیق قبر و محیط اطراف آن، مقبره و خاک اطراف در هم آمیخته شده اند!

حرف تازه – حدود یک هفته از تخریب آرامگاه دکتر حشمت که در محله چله خانه رشت مدفون بوده می گذرد و سازمان سیما منظر و فضای شهری شهرداری رشت نه تنها عملیات بازسازی را شروع نکرده، بلکه شنیده شده بدلیل عدم خاکبرداری صحیح و دقیق قبر و محیط اطراف آن، مقبره و خاک اطراف در هم آمیخته شده اند و اکنون این سازمان احتمالا در حال تفکر در خصوص رفع مشکل اجرای اینگونه تخریب می باشد.

تاکنون سجاد محجوب رئیس سازمان سیما و منظر حاضر به ارائه توضیحی به هیچیک از رسانه ها نشده و جالب تر اینکه در وب سایت این سازمان نیز هیچ خبری از این تخریب دیده نمی شود.

همچنین شنیده شده در زمان تخریب محل مقبره دکتر حشمت سازمان سیما و منظر شهرداری قرارداد رسمی به تاریخ پیش از تخریب را نیز با پیمانکار منعقد ننموده است و با توافق لفظی این تخریب صورت پذیرفته است.

انتظار می رود سازمان سیما و منظر شهرداری و در راس آن مدیریت ارشد این سازمان جهت تنویر افکار عمومی در این خصوص به رسانه ها پاسخگو باشد.

بدینوسیله این پایگاه خبری آمادگی درج جوابیه سازمان سیما و منظر شهرداری را بهمراه مستندات مربوطه اعلام می دارد.

تصاویر مربوطه را مشاهده می فرمایید: