در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی کونگ‌فو استان گیلان؛

تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم صورت گرفت

حرف تازه: مسابقات انتخابی کونگ‌فو استان گیلان یادمان شهدای مدافع حرم در دو رده جوانان و بزرگسالان در باشگاه اندیشه شهرستان فومن برگزار شد. در این رویداد که ۲۴ دی ماه سال جاری با شرکت بیش از ۹۰ شرکت کننده در قالب ۱۶ تیم از شهرستانهای آستارا، فومن، ماکلوان رشت، رودسر، رحیم آباد، چابکسر، لشت نشا، آستانه اشرفیه، […]

حرف تازه: مسابقات انتخابی کونگ‌فو استان گیلان یادمان شهدای مدافع حرم در دو رده جوانان و بزرگسالان در باشگاه اندیشه شهرستان فومن برگزار شد.

در این رویداد که ۲۴ دی ماه سال جاری با شرکت بیش از ۹۰ شرکت کننده در قالب ۱۶ تیم از شهرستانهای آستارا، فومن، ماکلوان رشت، رودسر، رحیم آباد، چابکسر، لشت نشا، آستانه اشرفیه،  شاندرمن و ماسال برگزار گردید.

در پایان این مسابقات تیم آستانه مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم های رشت و شهید چمران فومن به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستاندند و کاپ اخلاق نیز به باشگاه اندیشه فومن اهدا شد.

در حین مسابقات و در بخش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، پدران  شهیدان کوچک زاده، طاهری نیا و مسافری توسط رئیس هیئت استان گیلان و روحانیون معزز شهرستان فومن حاج یوسف حسن زاده و حاج محمد حسن حسن زاده تجلیل شدند که می توان از آن به عنوان اقدامی فرهنگی و الگویی برای سایر مسابقات نام برد.