عضو شورای اسلامی شهر رشت:

تجربه سه ساله در شورا نشان می دهد در موارد زیادی خدمات متناسب با پولی که از مردم دریافت می شود ارائه نمی شود

حرف تازه – عباس صابر در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت گفت: تجربه سه ساله در شورا نشان می دهد در موارد زیادی خدمات متناسب با پولی که از مردم دریافت می شود ارائه نمی شود. صابر در روند بررسی هزینه مربوط به حفاری ها گفت: در بحث […]

حرف تازه – عباس صابر در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت گفت: تجربه سه ساله در شورا نشان می دهد در موارد زیادی خدمات متناسب با پولی که از مردم دریافت می شود ارائه نمی شود.

صابر در روند بررسی هزینه مربوط به حفاری ها گفت: در بحث حفاری به دلیل آسیب زدن به آسفالت هزینه ای دریافت می شود. پس باید آسفالت سالمی وجود داشته باشد که بعد از حفاری هزینه روز آسفالت دریافت شود. 

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: قطعا بین کوچه ای که آسفالتی قدیمی دارد و قبل از حفاری هم نیاز به آسفالت دارد با جاییکه آسفالت مناسبی دارد تفاوت وجود دارد اما از آنجا که تعیین ضرورت یا عدم ضرورت آسفالت برای تک تک حفاری ها عملی نیست پیشنهاد می دهم قیمت واحدی ارائه شود اما بازهم نسبت به سال قبل کاهش بیشتری داشته باشد. 

وی تصریح کرد: شرکت های خدمات رسان باید هزینه مربوط به شبکه را پرداخت کنند و اشخاص حقیقی صرفا چند متر حفاری مقابل منزل خود را باید بپردازند. 

عباس صابر در بخش دیگری از این جلسه اظهار داشت: تجربه سه ساله در شورا نشان می دهد در موارد زیادی خدمات متناسب با پولی که از مردم دریافت می شود ارائه نمی شود.