تبریک رئیس شورای اسلامی رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت فرا رسیدن عید سعید قربان ، عید تعبد و تسلیم ابراهیم خلیل الله در مقابل فرمان خدا را به مسلمین جهان بالاخص شهروندان مومن و خداجوی رشت تبریک گفت. سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه عید قربان عید بزرگی و تعظیم نمودن در مقابل درگاه […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت فرا رسیدن عید سعید قربان ، عید تعبد و تسلیم ابراهیم خلیل الله در مقابل فرمان خدا را به مسلمین جهان بالاخص شهروندان مومن و خداجوی رشت تبریک گفت.
سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه عید قربان عید بزرگی و تعظیم نمودن در مقابل درگاه احدیت است افزود: قربان روز تقرب جستن به خداوند متعال است و ابراهیم (ع) در این روز با تبعیت از دستورات الهی آماده ایثار و فداکاری شد.
وی با اذعان به اینکه امیدوارم همه ما ابراهیم گونه رفتار نمائیم تصریح کرد: قدرت طلبی ، بی اعتنا بودن به مشکلات مردم و… هواهای نفسانی هستند که با تعبد و تسلیم به درگاه خدا باید آنها را قربانی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه عید قربان بسیار باعظمت است گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص عید قربان فرمودند: (عید قربان عیدی است که انسانهای آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد،قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدای بزرگ را به فرزندان آدم و اولیای خدا می دهد).
علوی در خاتمه اظهار کرد: روز عید قربان روز قبولی در طاعت و بندگی خداوند است و امیدوارم همه ما با دوری جستن از ظواهر دنیا قلب و روح خود را با سجده کردن در مقابل درگاه الهی صیقل دهیم و در تمامی اقدامات خود رضای خدا را در نظر بگیریم.