پیام تبریک حرف تازه به مسعود کاظمی

حرف تازه : پیام تبریک مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه به مسعود کاظمی رییس جدید شورای اسلامی شهر رشت: بسمه تعالی جناب آقای مسعود کاظمی ریاست محترم شورای اسلامی شهر رشت حضور جوانی سختکوش، کاربلد و اخلاق مدار، به عنوان رییس سال پایانی شورای چهارم رشت، موجبات دلگرمی جمع کثیری از شهروندان را به وجود آورد. […]

حرف تازه : پیام تبریک مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه به مسعود کاظمی رییس جدید شورای اسلامی شهر رشت:

بسمه تعالی

جناب آقای مسعود کاظمی
ریاست محترم شورای اسلامی شهر رشت

حضور جوانی سختکوش، کاربلد و اخلاق مدار، به عنوان رییس سال پایانی شورای چهارم رشت، موجبات دلگرمی جمع کثیری از شهروندان را به وجود آورد.

بی شک با شناختی که از جنابعالی سراغ دارم با مدیریتی سالم، جسورانه و جهادی، جدیت و توانایی لازم جهت مدیریت صحیح جلسات، فعالسازی بیش از پیش شورا علی الخصوص در حوزه اطلاع رسانی عملکرد اعضا و کمیسیون ها و همچنین ایجاد همدلی و تعامل بیشتر میان شورانشینان و پایان بخشیدن به جناح بندی های نانوشته شورا در شما وجود دارد.

ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات تمامی روسای سابق شورای اسلامی چهارم شهر رشت، آرزوی توفیق در این مسیر نه چندان هموار را برایتان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه ای گیلان امیدوارم تمامی رسانه ها فارغ از نگاه های جناحی و حزبی و در راستای دستیابی به این اهداف والا یاریگر شما باشند.

بهنیا ثابت رفتار
مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه