علی بهارمست: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید/ نصب چراغ های روشنایی بلوار خرمشهر طی روزهای آینده

در جلسه عصر دیروز شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری اعلام کرد: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید.

اختصاصی حرف تازه – بهنیا ثابت رفتار: در جلسه عصر دیروز شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری اعلام کرد: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید.

بازدید های مکرر و جلسات مستمر سرپرست شهرداری در مناطق و سازمان ها

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت طی سخنانی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری تعطیل بردار نیست تصریح کرد: در همین راستا جلسات مستمر و بازدیدهای مکرری از حوزه های مختلف شهرداری صورت گرفت و امور جاری و پروژه ها و مواردی که باید انجام دهند پیگیری شده است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه سعی کرده ایم از ساعات ابتدایی صبح پای کار باشیم و در کنار مدیران مناطق و سازمانها و معاونین پیگیر امور باشیم اظهار داشت: در برخی حوزه ها مشکلاتی وجود داشت که سعی کردیم آن موانع و گره ها را شناسایی و رفع کنیم.

تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید

بهارمست در خصوص بحث مانیتورینگ و راه اندازی دوربین ها در سطح شهر که مورد تاکید فرمانده انتظامی استان گیلان نیز بود گفت: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید.

وی افزود: ۸ دوربین در ۲۰ روز گذشته اضافه شده است. پیش از آن ۲۶ دوربین فعال بود که به این ترتیب اکنون ۳۴ دوربین فعال در سطح شهر رشت داریم.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم بخشی از هزینه ها از طریق ماده ۲۳ و جرائم رانندگی تامین شود و از استاندار انتظار داریم در این زمینه کمک نماید.

به روز رسانی ماشین آلات سنگین شهرداری و تجهیز به تیغه برف روب برای بارش های زمستانی

علی بهارمست در خصوص بازسازی ماشین آلات سنگین مجموعه شهرداری رشت، با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: در خصوص تیغه های برف روب و تجهیز و به روزرسانی ماشین آلات سنگین شهرداری در فصل بارش برف مشکلات کمتری خواهیم داشت.

نصب چراغ های روشنایی بلوار خرمشهر طی روزهای آینده

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه روشنایی معابر از جمله بلوار خرمشهر جزء وظایف شرکت برق است بیان داشت: با این حال در بلوار خرمشهر شهرداری رشت ورود کرد مناقصه نیز برگزار شد و پیمانکار مشخص شده است و ظرف چند روز آینده تجهیز کاراگاه برای نصب چراغ های روشنایی بلوار خرمشهر اتفاق خواهد افتاد.

لایروبی منهول های فاضلاب توسط این شرکت همزمان با پروژه هدایت آبهای سطحی ضرورت دارد

بهارمست در خصوص آبگرفتگی معابر با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سالیان اخیر در پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی تصریح کرد: قرار بود لوله ها از طریق استانداری در اختیار شهرداری قرار بگیرد که بعد از چند پروژه ابتدایی دیگر این اتفاق رخ نداد و اکنون همه هزینه از منابع داخلی شهرداری تامین می شود.

وی افزود: در حوزه هایی که پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی اجرا شد وضعیت به مراتب بهتر شد. پیش از آن زمان بارش در این نقاط همه باید در انتظار پایان بارندگی می ماندیم. میدان امام حسین به سمت نیروی دریایی، جماران، شمسی پور و مسیرهای بسیاری بود که دچار آبگرفتگی شدید می شد. هرچند این پروژه هنوز تکمیل نشده است و باید ادامه داشته باشد و ظرف یکی دو سال آینده حوزه های آبگیر به پایان برسد.

سرپرست شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد: بخشی از آبگرفتگی مربوط به حوزه های آبگیر است اما بخشی دیگر گرفتگی منهول های فاضلاب است. از شرکت آب و فاضلاب انتظار داریم لایروبی منهول های فاضلاب، به موازات اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهرداری، توسط این شرکت صورت بگیرد.

علی بهارمست: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به 50 عدد خواهد رسید/ نصب چراغ های روشنایی بلوار خرمشهر طی روزهای آینده

علی بهارمست: تا پایان آبان ماه تعداد دوربین های فعال رشت به ۵۰ عدد خواهد رسید/ نصب چراغ های روشنایی بلوار خرمشهر طی روزهای آینده