عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان مطرح کرد:

تا هنگام تأیید صلاحیت‌ها لیستی ارائه نخواهد شد

حرف تازه – یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تنها مرجع معتبر برای ارائه لیست‌های انتخاباتی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و تا هنگام تأیید صلاحیت‌ها لیستی ارائه نخواهد کرد. مهدی نادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره لیست ارائه شده‌ای که در آن نام ۸ چهره جوان اصلاح‌طلب به چشم می‌خورد، گفت: نزدیک انتخابات لیست‌هایی […]

حرف تازه – یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تنها مرجع معتبر برای ارائه لیست‌های انتخاباتی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و تا هنگام تأیید صلاحیت‌ها لیستی ارائه نخواهد کرد.

مهدی نادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره لیست ارائه شده‌ای که در آن نام ۸ چهره جوان اصلاح‌طلب به چشم می‌خورد، گفت: نزدیک انتخابات لیست‌هایی بیرون می‌آید که اساس و بنیانی ندارد، تنظیم‌کنندگان آن به گونه‌ای اقدام می‌کنند که انگار گعده‌ای صورت گرفته و با نظر کارشناسان آن لیست بسته شده است که صحت ندارد.

او خاطرنشان کرد: در صورتی که تنها مرجع معتبر برای ارائه لیست‌های انتخاباتی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که این شورا در حال حاضر در مرحله تعیین شاخص‌ها و معیارهای انتخاب کاندیداهای اصلح برای انتخابات شوراها است.

نادمی تاکید کرد: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تا مشخص نشدن نتایج تأیید صلاحیت‌ها توسط هیأت‌های نظارت، وارد مرضوع تعیین مصادیق و ارزیابی رزومه کاندیداها نخواهد شد.

براساس این گزارش پیش از این مهدی نادمی در حساب توییتر خود نسبت به لیستی در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و نوشت:  یکی از مهمترین آسیب‌های فضای مجازی که در ایام نزدیک به انتخابات شاهدش خواهیم بود، ارائه روزانه لیست‌ها و حدسیات جعلی و بی پایه و اساس است.

منبع : ایلنا