تاکید مجدد فاطمه شیرزاد بر پرداخت حقوق معوقه آتش نشانان، پاکبانان و کارکنان فضای سبز

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به عنوان ناطق اول جلسه در ابتدای سخنان خود به شهادت محسن خزایی، خبرنگار صدا و سیما در سوریه، اشاره کرد و به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت. سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به آغاز ساخت تصفیه […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به عنوان ناطق اول جلسه در ابتدای سخنان خود به شهادت محسن خزایی، خبرنگار صدا و سیما در سوریه، اشاره کرد و به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به آغاز ساخت تصفیه خانه بیمارستان ها در رشت پرداخت و گفت: روز گذشته اقدام خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای حفظ محیط زیست صورت گرفت. بعد از سال ها سرانجام تصفیه خانه های بیمارستان های پورسینا، رازی و ولایت آغاز شده است و طی ده ماه بنا بر اعلام دکتر یوسف زاده، رییس دانشگله علوم پزشکی، به پایان می رسد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی در خصوص بیماری اوتیسم تصریح کرد: کودکان اوتیسم نیاز به مدارس خیلی ویژه ای دارند و امیدواریم مئولین توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

فاطمه شیرزاد با اشاره به حقوق های معوقه آتش نشانی و پاکبانان خاطر نشان کرد: تاکید شورا پرداخت همزمان حقوق های کارکنان است. ضمن اینکه هدیه روز آتش نشان (۷ مهر) برای جبران بخشی از زحمات این قشر باید سریعا پرداخت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در بخشی از سخنان خود اعزام کاروان خدام العترت به کربلا را از اقدامات خوب بر شمرد و همچنین در پایان با اشاره به پروژه های متعدد عمرانی و اختلال در عبور و مرور شهروندان از سعه صدر شهروندان تشکر کرد.