افتتاحیه دومین جشنواره شمعدانی ها؛

تاکید فرماندار و شهردار رشت بر ایجاد فضای شاد و برگزاری دائمی جشنواره ها

حرف تازه : عصر پنجشنبه دکتر سید محمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره شمعدانی ها در پارک توحید گلسار رشت ضمن قدردانی از تمامی برگزار کنندگان این جشنواره گفت : شهر سالم شهری است که ایمن باشد و مردم روح سالم و بانشاطی داشته باشند.   شهردار رشت با تاکید برلزوم شادابی و نشاط روح […]

حرف تازه : عصر پنجشنبه دکتر سید محمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره شمعدانی ها در پارک توحید گلسار رشت ضمن قدردانی از تمامی برگزار کنندگان این جشنواره گفت : شهر سالم شهری است که ایمن باشد و مردم روح سالم و بانشاطی داشته باشند. 

 شهردار رشت با تاکید برلزوم شادابی و نشاط روح و جسم شهروندان افزود : باید با کمک به ایجاد فضاهای عمومی، زمینه های نشاط عمومی را فراهم کنیم. 

وی تصریح کرد : با برگزاری جشنواره ها در نقاط مختلف شهر به ویژه در محدوده بازآفرینی، مردم و گردشگران به صورت دائمی از چنین جشنواره هایی استفاده خواهند کرد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره ، عیسی مهدوی، فرماندار رشت، ضمن تشکر از مجموعه شهرداری رشت بر ایجاد فضاد شاد اجتماعی تاکید کرد.

بسیاری از مدیران شهری در این مراسم حضور داشتند و اخبار مربوطه را متعاقبا منتشر خواهیم کرد.

عیسی مهدوی، علی وارسته، محمدعلی ثابت قدم، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی، مظفر نیکومنش، سید امیرحسین علوی، محمد حسن عاقل منش، پیمان بازدیدی و شهرداران مناطق و چند چهره دیگر از جمله حاضرین در مراسم بودند.

در این جشنواره علاوه بر شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت، سازمان زیباسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت نیز در کنار موسسه زیست محیطی سرزمین ایده آل ما و سایر مشارکت کنندگان مشارکت و حضور داشتند.