تاکید بر توسعه مراکز درمانی در دیدار شهردار رشت و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان

سید محمد احمدی شهردار رشت با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان این سازمان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفتگو کرد.

حرف تازه – احمدی دیدار شهردار رشت در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم تعامل میان سازمان ها و دستگاه های اجرایی، از گسترش همکاری شهرداری رشت با سازمان تامین اجتماعی گیلان در توسعه مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان در سطح شهر خبر داد و بر توسعه مراکز درمانی تاکید کرد.

شهردار رشت با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسات دولتی موظف به انجام وظایف سازمانی خود در زمان تعیین شده هستند، افزود: این مسئولیت پذیری موجب رفع مشکلات و موانع در صورت بروز بحران و ارائه خدمات رسانی مطلوب می شود.
وی با انتقاد از عدم همکاری و تعامل دستگاه های دولتی با مجموعه مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های تاسیساتی شهر اظهار کرد: متاسفانه برخی وظایف و تعهدات دستگاه های خدمات رسان در زمان تعیین شده انجام نمی شود.
احمدی اضافه کرد: عدم هماهنگی بین این دستگاه ها ، موجب مشکلاتی نظیر آبگرفتگی برخی معابر در پی بارش های شدید باران و بروز مشکلات ناشی از آن می شود که در مسیر خدمت رسانی به شهروندان اختلال ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت در مواقع بحران تنهاست، تاکید کرد: متاسفانه هنگام بحران و بروز مشکلات، شهرداری رشت به تنهایی بار بسیاری از دستگاه های متولی را بر دوش می کشد.
احمدی ضرورت شکل گیری مدیریت واحد شهری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: عدم همکاری لازم در زمینه افزایش ظرفیت های زیرساختی منجر به وضعیت نامطلوب هنگام بارندگی می شود.

تاکید بر توسعه مراکز درمانی در دیدار شهردار رشت و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان

شهرداری رشت