واکنش مرتضی شریفی به انتشار فیلمی از سگ آزاری یک راننده تاکسی با پلاک رشت؛

تاکسی رشت نیست / محکوم می کنیم / برخورد جدی صورت بگیرد

حرف تازه : مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت درباره فیلم انتشار یافته در فضای مجازی از حیوان آزاری یک راننده تاکسی گفت: این تاکسی با پلاک ذکر شده خارج از حوزه نظارتی شهرداری رشت بوده و مربوط به شهرهای همجوار است. اخیرا فایلی در فضاهای مجازی پخش شده است که در […]

حرف تازه : مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت درباره فیلم انتشار یافته در فضای مجازی از حیوان آزاری یک راننده تاکسی گفت: این تاکسی با پلاک ذکر شده خارج از حوزه نظارتی شهرداری رشت بوده و مربوط به شهرهای همجوار است.

اخیرا فایلی در فضاهای مجازی پخش شده است که در آن یک راننده تاکسی در جاده پیربازار اقدام به کشیدن سگ در جاده نموده و این اقدام باعث ناراحتی شهروندان و حامیان حقوق حیوانات شده است. در همین راستا با مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تماس گرفتیم و جویای ماجرا شدیم.

مرتضی شریفی با ابراز ناراحتی از اتفاق رخ داده گفت: امروز تماس های زیادی از سوی شهروندان داشتیم که پیگیر این موضوع بوده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه تاکسی های شهرهای استان نیز دارای شماره پلاک مشابه مرکز استان هستند تاکید کرد: این تاکسی با شماره اعلام شده تحت نظارت شهرداری رشت نیست و متعلق به شهرهای مجاور است.

شریفی در پایان واکنش‌های انجام گرفته به این حیوان‌آزاری‌ را نشات گرفته از فرهنگ بالای مردم گیلان عنوان کرد و اظهار داشت: این سازمان نیز چنین اقدامی را محکوم می کند.

وی افزود: بنده به شخصه پیگیر این موضوع بوده ام و معتقدم که باید با چنین افرادی برخورد جدی صورت گیرد.

منبع : فارس