سخنگوی باشگاه سپیدرود پس از حواشی پایانی دیدار با سیاه جامگان:

بی احترامی به تماشاگران خط قرمز مااست / عذر خواهی می کنیم

حرف تازه – فرهاد خراسانی مشاور حقوقی، سخنگو و رییس کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود رشت پس از حواشی پایانی دیدار سپیدرود و سیاه جامگان اظهار داشت: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه؛ از کلیه طرفداران باشگاه سپیدرود که مورد بی مهری قرار گرفته اند، عذر خواهی می کنیم. سخنگوی باشگاه سپیدرود، تماشاگران را مالک […]

حرف تازه – فرهاد خراسانی مشاور حقوقی، سخنگو و رییس کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود رشت پس از حواشی پایانی دیدار سپیدرود و سیاه جامگان اظهار داشت: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه؛ از کلیه طرفداران باشگاه سپیدرود که مورد بی مهری قرار گرفته اند، عذر خواهی می کنیم.

سخنگوی باشگاه سپیدرود، تماشاگران را مالک اصلی و بزرگترین سرمایه این باشگاه بزرگ دانست و تصریح کرد: بی احترامی به تماشاگران خط قرمز مااست.

خراسانی با بیان اینکه همه ما در نتایج منجر به برد باشگاه سهیم و در باخت آن مسئول هستیم خاطرنشان کرد: برد را منتسب به خود و باخت را گردن طرفدار نیاندازیم.

رییس کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود افزود: روانخواه شخصیت آرام و خوبی دارد و حتما تحت فشار بوده است ولی برای باشگاه قابل قبول نیست و از وی توضیح می خواهیم.

فرهاد خراسانی در پایان گفت: برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.