بیمه زندگی بیمه ایران و مزایای آن

در این مطلب با معرفی مزایای بیمه زندگی بیمه ایران همراه شما هستیم.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: صنعت بیمه در ایران همچون دیگر نقاط جهان به ارائه خدمات متنوعی می پردازد. از بیمه شخص ثالث و بدنه و موتورسیکلت گرفته تا بیمه آتش سوزی و حوادث و مسئولیت از جمله خدمات متنوعی است که توسط شرکت های بیمه ارائه می شود. اما بیمه زندگی نیز از جمله خدماتی است که کمتر به آن پرداخته شده و از مزایای پرشماری برخوردار است. در این مطلب با معرفی مزایای بیمه زندگی بیمه ایران همراه شما هستیم.

بیمه ایران قدیمی ترین بیمه ایرانی

بیمه ایران با سالها تجربه در صنعت بیمه، قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه ارائه خدمات بیمه ای در سراسر کشور به شمار می رود که شعب فعال بسیاری در تمامی استان ها دارد.

تاریخچه بیمه ایران

در حالی که در کشورمان بیمه های خارجی مختلفی فعالیت داشتند؛ بیمه ایران در سال ۱۳۱۴ نخستین شرکت بیمه ایرانی را راه اندازی کرد و گام بزرگی در صنعت بیمه برداشت و از آن زمان تا کنون با استقبال مردم به گسترش دایره خدمات و افزایش شعب و نمایندگی های خود پرداخته است.

مزایای بیمه زندگی بیمه ایران

یکی از ده ها خدمت متنوع بیمه ایران، بیمه زندگی مان است که از جمله مزایای آن می توان به پوشش فوت به هر علت، پوشش هزینه های پزشکی، پوشش نقص عضو و از کارافتادگی سرپرست خانواده، پوشش بیماری های صعب العلاج مثل سکته و سرطان و جراحی قلب، با پرداخت سرمایه ای یکجا یا به صورت مستری به انتخاب مشتری اشاره کرد.

از دیگر مزایای این بیمه، پرداخت وام و ارزش بازخریدی بیمه نامه پس از دو سال از شروع بیمه نامه، مشارکت در سود احتمالی از سرمایه گذاری های مالی و پرداخت مستمری از سرمایه ایجاد شده بیمه نامه در پایان مدت قرارداد است.

بیمه زندگی بیمه ایران در رشت

شرکت سهامی بیمه ایران در سراسر کشور شعب و نمایندگی های متعددی دارد که با مراجعه به آنها می توانید از خدمات مختلف از جمله بیمه زندگی بیمه ایران بهره مند شوید.

در صورتی که ساکن استان گیلان و شهر رشت هستید می توانید به نمایندگی ۷۵۷۷۳ بیمه ایران، به مدیریت سرکار خانم گوهر حقیقی، به نشانی رشت، کمربندی شهید بهشتی، ابتدای استقامت دوم مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۹۱۱۹۳۷۶۳۲۸ تماس حاصل فرمایید.

دیگر خدمات بیمه ای بیمه ایران

از  دیگر خدمات ارائه شده در این نمایندگی و دیگر شعب و نمایندگی های بیمه ایران، به جز خدمات متداول همچون بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه حوادث و بیمه آتش سوزی، می توان به بیمه افراد دارای معلولیت، بیمه بانوان باردار و بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار اشاره کرد.

 

بیمه زندگی بیمه ایران