اظهار نظر عجیب رضاپور در خصوص نتایج انتخابات؛

بیشتر از رقم اعلام شده در انتخابات مجلس رای آوردم

حرف تازه : حسین رضا پور با اشاره به فضای انتخابات، اظهار کرد: ملت ایران به خصوص مردم ولایت مدار شهررشت بار دیگر در هفتم اسفند ماه با آرمان های امام راحل ودر راستای حمایت از ولی فقیه در صحنه انتخابات حماسه ای بزرگ خلق کردند . وی با بیان اینکه من توفیق نداشتم که به مرحله […]

حرف تازه : حسین رضا پور با اشاره به فضای انتخابات، اظهار کرد: ملت ایران به خصوص مردم ولایت مدار شهررشت بار دیگر در هفتم اسفند ماه با آرمان های امام راحل ودر راستای حمایت از ولی فقیه در صحنه انتخابات حماسه ای بزرگ خلق کردند .

وی با بیان اینکه من توفیق نداشتم که به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یابم، گفت: هر جا رفتیم مردم اقبال خوبی نسبت به من داشتند و رای آن ها هم خوب بود و جاهایی هم اول و در برخی مناطق و حوزه های رای گیری دوم شدم .

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس با اشاره به احراز صلاحیتش در روزهای منتهی به انتخابات، بیان کرد: در روزهای آخر وارد انتخابات شدم و در بحث تبلیغات نتوانستم خوب ورود کنم اما ما کار خودمان را کردیم .

رضاپور با بیان اینکه بیشتر از آن چیزی که اعلام شده در هفتم اسفند ماه روز انتخابات رای آورده ام، خاطرنشان کرد: مشغول بررسی هستیم تا ریز آمار رای ها در صندوق ها و شعب مختلف بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد .

کاسپین