بیانیه مهم حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان گیلان درسالروز یوم الله ۱۳ آبان

حرف تازه – حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان گیلان درسالروز یوم الله ۱۳آبان بیانیه ای مهم صادر کرد.  متن بیانیه بدین شرح است: ‌ بسمه تعالی در انقلاب اسلامی ایران حوادث بسیاری رخ داده است، اما آنچه بالاتر از همه از سوی امام راحل به عنوان انقلاب دوم لقب گرفت تسخیر لانه […]

حرف تازه – حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان گیلان درسالروز یوم الله ۱۳آبان بیانیه ای مهم صادر کرد. 
متن بیانیه بدین شرح است:

‌ بسمه تعالی

در انقلاب اسلامی ایران حوادث بسیاری رخ داده است، اما آنچه بالاتر از همه از سوی امام راحل به عنوان انقلاب دوم لقب گرفت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران بود، به تعبیری دیگر می توان گفت با پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد داخلی و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،استعمار از ایران ریشه کن شد.

سیزدهم آبان ماه روزی است که در تاریخ انقلاب به عنوان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، نماد مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی اند.

در۱۳ آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.
در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد، تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.

اکنون که انقلاب اسلامی با تدبیر و درایت در مسیر اقدام و عمل گام بر می دارد،دشمنان قسم خورده این انقلاب بیش از پیش احساس ترس دارند که این امر نشانه صلابت و استحکام روز افزون نهضت خمینی کبیر (ره) است .

ملت ایران خوب می داند تنها رمز سعادت دنیا و آخرت تبعیت از ولایت فقیه است و خوشبختانه امروز درسال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال جوانان ، دانشجویان ،دانش آموزان ،اصناف و دیگر گروه هامختلف با تلاش و انرژی مضاعف در تمامی زمینه ها فعال بوده که حاصل این تلاش ها دستیابی و کسب پیشرفتهای مختلفی می باشد.

۱۳ آبان بیانگر و الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام (ره) است که وظیفه و تعهد ما حامیان خون شهدا بازوان و وارثــان انقلاب حکم می کند که مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام‌(ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) آموخته است.

در این راستا حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی مثل همیشه همراه بامردم فهیم گیلان وملت غیور ایران اسلامی، ضمن رصد هوشمندانه رویکرد‌ها و رفتارهای آمریکا و دیگرهم پیمانانش ، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی شمار تاریخی آنها علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند.

همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و زورگویان حفظ خواهند کرد.

اینجانب بهمراه اعضای ودیگر گروه های مختلف نیز هم صدا با آحاد مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی خشم و انزجار خود را علیه سیاستهای مستکبرانه آمریکای جنایتکار ابراز خواهیم داشت.
والســــــلام
نقـــدی: دبیـــر حزب دفـاع از ایثار گـران قانون اساسی استان گیلان