بیانیه حزب مردم سالاری گیلان در پی شهادت سید حسن نصرالله

متن بیانیه حزب مردم سالاری گیلان در پی شهادت سید حسن نصرالله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش قلم آزاد، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، حزب مردم سالاری گیلان بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه حزب مردم سالاری گیلان در پی شهادت سید حسن نصرالله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان در ادامه قابل مشاهده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

سوره آل عمران آیه ۱۶۹

شهادت سید حسن نصرالله، رهبر مبارز جبهه مقاومت لبنان و جمعی از یاران وفادار ایشان در حمله اخیر رژیم خونخوار صهیونیستی بار دیگر نشان داد این رژیم به دنبال تداوم رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه است.

حزب مردم سالاری گیلان با رویکردی صلح طلبانه، ضمن محکوم نمودن این حادثه، آرزوی پایان جنگ در سراسر جهان را دارد و انتظار دارد جامعه جهانی و وجدان های بیدار که شاهد اینگونه اقدامات غیرانسانی بوده اند تمامی ابزار و امکانات را برای پایان دادن به جنگ و خشونت به کار گیرند.

در پایان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر خستگی ناپذیر حزب الله لبنان و دیگر شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی، یقین داریم اینگونه اقدامات، جبهه مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه با قدرت بیشتر این راه و تفکر ادامه خواهد داشت.

حزب مردم سالاری – گیلان