بیانیه حجت جذب عضو شورای شهر رشت در خصوص آغاز فعالیت حاج محمدی به عنوان شهردار

حجت جذب که پس از استعفای مسعود نصرتی از مسئولیت شهرداری رشت و پس از عدم احراز صلاحیت عبدالهی به عنوان اولین منتخب شورانشینان، به عنوان دومین منتخب برای پست شهرداری معرفی شده بود و در نهایت صلاحیت او نیز احراز نگردید شورا را در ادامه مسیر به همکاری و همیاری دعوت کرد.

حرف تازه – حجت جذب عضو شورای اسلامی شهر رشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در خصوص آغاز فعالیت ناصر حاج محمدی به عنوان شهردار رشت بیانیه ای صادر کرد.

حجت جذب که پس از استعفای مسعود نصرتی از مسئولیت شهرداری رشت و پس از عدم احراز صلاحیت عبدالهی به عنوان اولین منتخب شورانشینان، به عنوان دومین منتخب برای پست شهرداری معرفی شده بود و در نهایت صلاحیت او نیز احراز نگردید شورا را در ادامه مسیر به همکاری و همیاری دعوت کرد.

در متن بیانیه حجت جذب آمده است:

بسمه تعالی

حمد وسپاس از آن خدایی است که به ما فرصت خدمت بی منت را به مخلوقات خود عنایت فرمود، این موقعیت را مغتنم شمرده و ضمن تجدید احترام و ارادت خود به یکایک شهروندان عزیز در شهر رشت نکاتی را به استحضارشما عزیزان می رسانم.

تایید وانتصاب شهردارمحترم جناب آقای حاج محمدی را صمیمانه به مردم رشت و جناب ایشان تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم انتخاب جناب حاج محمدی که با رای قاطع اعضای شورای شهر ، انتخابی عقلانی و خردمندانه بود با درایت بیش از پیش همکاران به نقطه قوت برای مجموعه مدیریت شهری تبدیل گردد.

خود وهمه همکارانم را در فرصت باقیمانده از عمر شورای پنجم به همکاری و همیاری جهت پیشرفت و ایجاد محیطی آرام و پر از سرزندگی ونشاط برای شهروندان دعوت می نمایم تا لبخند رضایت ودعای خیر شهروندان همراه ما باشد.

از شهردار محترم رشت انتظار دارم در فرصتی که به جهت اعتماد موکلین خویش و به نمایندگی از آنان کسب نموده ایم را فرصتی برای خدمت به مردم بدانیم وقطعا مستحضرند که فرصت خدمت بسیار اندک و مشکلات بسیار است ، در این راه همه عزیزان را دعوت به توکل، توسل و استعانت از خداوند و همدلی با مردم و بهره مندی از نظرات صاحب نظران و نخبگان وجوانان دعوت می نمایم.

در جهت حل معضلات شهر و شهروندان و جبران قصور عدم حضور مدیریت شهری در طول ۱۰ ماه گذشته ، ضمن حمایت از شهردار محترم و مجموعه مدیریت شهری با تمام امکانات وتجهیزات علمی، تجربی ، ساختاری و تصویب قوانین مورد نظر در جهت گره گشایی و رفع موانع ساختاری و دست وپاگیر در بخش های مختلف اداری،خدماتی و مالی در جهت تعالی وپیشرفت شهر رشت از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمایم و ضمن حمایت از برنامه های پیشنهادی ایشان و با امید به اجرایی ساختن آنان، با عزمی راسخ برای آبادانی شهر و جلب رضایت یکایک شهروندان گرانقدر که با سعی صدر فراوان با همه کاستی ها و کمبود های موجود همچون عضو دوازدهم شورا در کنار نمایندگان خود ایستاده اند و با رافت و محبت و با توصیه های خیرخواهانه خود که همواره چراغ راه ما بوده و یاری رسان مدیریت شهری هستند با تاسی از نگاه عمیق و دغدغه مندانه این عزیزان و، وظیفه شرعی و قانونی ، خود را مکلف به همراهی و کمک به مدیریت شهری میدانم و امیدوارم در فرصت باقیمانده از خدمت همشهریان عزیزمان شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهری باشند وامیدوارم همه برنامه های ارزشمند شهردار محترم زمینه ساز توسعه پایدار شهر اولین ها، رشت عزیز باشد، چرا که این عمل احسن خداوند تبارک وتعالی و رضایت شهروندان را در بر دارد. ان شاءالله…

حجت جذب

نماینده مردم شریف رشت در شورای اسلامی شهر