بورسیه تحصیلی استرالیا برای دانشجویان مهاجر

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارید، قطعا می‌دانید که بیشترین سهم از هزینه‌های تحصیل در استرالیا، مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه است. دغدغه و حتی ترس بسیاری از افراد این است که پس از مهاجرت، نتوانند از پس هزینه‌های بالای تحصیل بربیایند.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: هزینه شهریه دانشگاه‌های استرالیا نیز به‌اندازه‌ای بالاست که عده‌ای از دانشجویان را از مهاجرت تحصیلی به این کشور منصرف می‌کند؛ اما نکته مثبت این است که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر استرالیا، با ارائه بورسیه‌های متفاوت به هزینه تحصیل دانشجویان کمک می‌کنند. در ادامه اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا دارید این صفحه را مشاهده کنید.

بورسیه تحصیلی استرالیا برای دانشجویان مهاجر

برترین دانشگاه‌های استرالیا برای دریافت بورسیه تحصیلی

در استرالیا دانشگاه‌های زیادی امکان دریافت بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان فراهم کرده‌اند. برخی از این بورسیه‌ها شامل تخفیف در شهریه دانشگاه می‎شوند و برخی دیگر کمک‌هزینه غذا و مسکن را به دانشجویان ارائه می‌دهند. برخی از دانشگاه‌ها نیز بورسیه کامل تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهند؛ بدین ترتیب با دریافت این بورسیه، شما هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت شهریه دانشگاه پرداخت نخواهید کرد. دانشگاه‌هایی هم هستند که امکان دریافت بورسیه کامل تحصیلی را برای دانشجویان مهاجر فراهم می‌کنند؛ این دانشگاه‌ها عبارت‌اند از: دانشگاه کارنگی ملون، دانشگاه دیکین، دانشگاه چارلز داروین، دانشگاه ملبورن، دانشگاه گریفیث، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه سیدنی.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه کارنگی ملون استرالیا

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که امکان دریافت پذیرش از دانشگاه کارنگی ملون را دارند، از بورسیه تحصیلی کامل برخوردار خواهند شد و هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شهریه دانشگاه پرداخت نخواهند کرد. ارزش بورسیه تحصیلی استرالیا با نام (CMU) که دانشگاه کارنگی ملون ارائه می‌کند، معادل ۳۰۰۰۰ دلار استرالیا برای دوره‌های ۲۱ ماهه کارشناسی ارشد و ۲۰۰۰۰ دلار استرالیا برای دوره‌های ۱۲ ماهه کارشناسی ارشد است.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه دیکین استرالیا

دانشگاه دیکین یکی دیگر از دانشگاه‌های کشور استرالیاست که امکان دریافت بورسیه کامل تحصیلی را برای دانشجویان فراهم آورده است. با دریافت این بورسیه کمک‌هزینه‌ای معادل ۲۸۶۰۰ دلار در سال دریافت خواهید کرد؛ همچنین با دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه دیکین، سالیانه مبلغی معادل کمک ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار برای هزینه حمل‌ونقل و بیمه درمانی دریافت خواهید کرد. دریافت پذیرش در دانشگاه دیکین، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت بورسیه تحصیلی در استرالیا است.

بورسیه تحقیقاتی دانشگاه ملبورن استرالیا

بورسیه تحقیقاتی دانشگاه ملبورن با نام (MRS) یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان مهاجر است. دانشگاه ملبورن چیزی حدود ۶۰۰ بورسیه تحصیلی را برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف به دانشجویان ارائه می‌کند. این بورسیه شامل ۳۱۲۰۰ دلار در سال، برای هزینه‌های زندگی، جبران هزینه شهریه دانشگاه، عضویت در پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC) و کمک‌هزینه حمل‌ونقل است. برای کسب اطلاعات بیشتر از بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه ملبورن، می‌توانید به سایت رسمی این دانشگاه مراجعه کنید.

بورسیه تحصیلی دانشگاه چارلز داروین استرالیا

بورسیه دانشگاه چارلز داروین، یک بورسیه تحصیلی مختص دانشجویان بین‌المللی و مهاجر است. این بورسیه برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌شود. دانشگاه چارلز داروین، دو نوع بورسیه ارائه می‌دهد. در نوع اول دانشجویان امکان دریافت بورسیه کامل تحصیلی را دارند و در نوع دوم، بورسیه شامل ۵۰% از مبلغ شهریه می‌شود. جهت بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی در استرالیا، می‌توانید برای دریافت پذیرش از این دانشگاه اقدام کنید.

بورسیه تحصیلی دانشگاه گریفیث استرالیا

تنها دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان دریافت بورسیه تحصیل از دانشگاه گریفیث استرالیا را دارند. دانشگاه گریفیث بورسیه‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها به طور کامل و برخی بخشی از هزینه شهریه دانشگاه را تأمین می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه، می‌توانید به سایت رسمی دانشگاه گریفیث مراجعه کنید.

بورسیه تحصیلی حقوق در دانشگاه کوئینزلند

دانشگاه کوئینزلند نیز بورسیه تحصیلی تحت عنوان بورسیه حقوق به دانشجویان ارائه می‌دهد. به دستور رئیس دانشگاه این بورسیه می‌تواند ۲۵ تا ۵۰ درصد از مبلغ شهریه شما را پوشش دهد. لازم به ذکر است که این بورسیه تنها به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شود.

بورسیه تحصیلی بین‌المللی دانشگاه سیدنی استرالیا

بورسیه دانشگاه سیدنی، یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است. این بورسیه هزینه‌های تحصیل و کمک‌هزینه زندگی را پوشش می‌دهد که مبلغی معادل ۴۰۰۰۰ دلار استرالیا برای یک سال است و در دو قسط مساوی به دانشجویان پرداخت می‎شود. با دریافت این بورسیه، برای زندگی در شهر گران‌قیمت سیدنی با مشکل مواجه نخواهید شد.

بورسیه تعالی تحصیلی دانشگاه سوئینبرن استرالیا

بورسیه تحصیلی سوئینبرن، یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین‌المللی است. این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شود. بورسیه دانشگاه سوئینبرن با مبلغ ۲۵۰۰ دلار در سال، هزینه‌های تحصیل شما را پوشش می‌دهد. دریافت این بورسیه تحصیلی در استرالیا آسان‌تر از سایر دانشگاه‌های استرالیا است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه استرالیای جنوبی

بورسیه‌های دانشگاه استرالیای جنوبی، در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در اختیار دانشجویان مهاجر قرار می‌گیرد. این بورسیه تحصیلی تحقیقات بین‌المللی با نام (IRTS) شهریه کامل دوره تحصیلی شما را پوشش می‌دهد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه موناش استرالیا

برنامه آموزشی پژوهشی دانشگاه موناش، یک بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است. ارزش این بورسیه معادل ۲۹۰۰۰ دلار در سال است که علاوه بر هزینه شهریه دانشگاه، شامل کمک‌هزینه زندگی نیز می‎شود.

بورسیه تحصیلی دانشگاه باند استرالیا

بورسیه تحصیلی دانشگاه باند استرالیا، یک بورسیه برای دانشجویان مقطع کارشناسی است. با دریافت این بورسیه از دانشگاه باند، شما از پرداخت ۵۰ درصد از هزینه شهریه دانشگاه معاف خواهید شد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه مک کواری استرالیا

بورسیه تحصیلی دانشگاه مک کواری، یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مهاجر است که برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شود. با دریافت این بورسیه، شما می‌توانید تا سقف ​​۱۰۰۰۰ دلار استرالیا، کمک‌هزینه تحصیل و زندگی را از دانشگاه دریافت کنید.

بورسیه تحصیلی دانشگاه صلیب جنوبی

بورسیه دانشگاه صلیب جنوبی، یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مهاجر است که برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شود. ارزش این کمک‌هزینه تحصیلی معادل ۵۰۰۰ دلار استرالیا در هر سال است که به‌صورت اقساط در طول هر سال تحصیلی، به دانشجویان پرداخت می‌شود. شما با آغاز تحصیل در این دانشگاه اولین قسط کمک‌هزینه تحصیل خود را دریافت خواهید کرد و در ادامه با موفقیت در کسب نمرات تحصیلی ممتاز، می‌توانید سایر اقساط بورسیه تحصیلی را دریافت کنید.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ادیت کوان استرالیا

بورسیه تحصیلی دانشگاه ادیت کوان، یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین‌المللی است. این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌شود و کمک‌هزینه تحصیلی معادل ۲۸,۴۲۰ دلار در سال را به دانشجویان ارائه می‌کند. این بورسیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت بورسیه تحصیلی در استرالیا است.

بورسیه تحصیلی در استرالیا برای تمامی مراکز تحصیلی

علاوه بر بورسیه‌های تحصیلی که دانشگاه‌های استرالیا ارائه می‌دهند، برخی از مؤسسات بین‌المللی بورسیه تحصیلی مخصوص دانشجویان بین‌المللی دارند که می‌توانید برای آگاهی از شرایط دریافت این بورسیه‌ها، به سایت‌های رسمی این مؤسسات مراجعه کنید. در ادامه برخی از این بورسیه‌ تحصیلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بورسیه بین‌المللی Deakin Vice-Chancellor’s

بورسیه بین‌المللی Deakin Vice-Chancellor’s یک بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان مهاجر است. برخی از دانشگاه‌های کشور استرالیا، امکان دریافت این بورسیه را برای دانشجویان فراهم می‌کنند. این بورسیه در دو شکل مختلف ارائه می‌شود. نوع اول بورسیه کامل تحصیلی است و شما با دریافت آن هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت شهریه دانشگاه پرداخت نخواهید کرد؛ اما نوع دوم تنها ۵۰ درصد از هزینه شهریه دانشگاه شما را متقبل می‎شود؛ درواقع شما با دریافت بورسیه نوع دوم موظف به پرداخت نیمی از شهریه دانشگاه خود هستید.

بورسیه تحصیلی بانک توسعه آسیایی

برنامه بورسیه تحصیلی بانک توسعه آسیایی ژاپن، یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی است. این بورسیه برای تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می‌شود که مبلغ آن معادل ماهیانه ۳۰۰ دلار است. این بورسیه می‌تواند بیش از نیمی از هزینه‌های تحصیل و زندگی شما در استرالیا را پوشش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت این بورسیه، می‌توانید به سایت رسمی بانک توسعه آسیایی مراجعه کنید.

بورسیه تحصیلی جوایز استرالیا

بورسیه تحصیلی جوایز استرالیا، به طور کامل هزینه‌های تحصیل و زندگی دانشجویان مهاجر در استرالیا را پوشش می‌دهد. این بورسیه تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است. بورسیه تحصیلی جوایز استرالیا هزینه کامل تحصیل، کمک‌هزینه سفر، هزینه‌های زندگی و کمک‌هزینه تحقیقاتی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

برنامه آموزشی پژوهشی دولت استرالیا

بورسیه تحصیلی برنامه آموزشی تحقیقاتی دولت استرالیا، یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین‌المللی است. این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌شود. بورسیه تحصیلی (RTP) کمک‌هزینه زندگی را به‌صورت ماهیانه به دانشجویان پرداخت خواهد کرد؛ همچنین امکان پرداخت کامل شهریه دانشگاه و دریافت کمک‌هزینه‌های تحقیقاتی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

با استفاده از بورسیه‌‌های ارائه شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات معتبر واقع در استرالیا، می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌های تحصیل و زندگی، به تحصیل در این کشور بپردازید. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین انتخاب‌ها برای دریافت بورسیه تحصیلی در استرالیا را به شما معرفی کنیم.

شما همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با مشاورین باتجربه موسسه مهاجرت تحصیلی مای آرمان تماس بگیرید تا از جزئیات شرایط دریافت هر یک از این بورسیه‌های تحصیلی مطلع شوید.