رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر رشت:

بودجه پیشنهادی ۷۸ میلیاردی سازمان عمران غیرواقعی است

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی رشت گفت: بودجه پیشنهادی ۷۸ میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری رشت غیرواقعی و خارج از توان سازمان است. سید امیرحسین علوی در جلسه پیش از ظهر چهارشنبه در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های گذشته در حوزه عمران به وقوع پیوست […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی رشت گفت: بودجه پیشنهادی ۷۸ میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری رشت غیرواقعی و خارج از توان سازمان است.

سید امیرحسین علوی در جلسه پیش از ظهر چهارشنبه در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های گذشته در حوزه عمران به وقوع پیوست با بودجه پیشنهادی سازمان برای سال جاری مخالف هستم.

سید امیرحسین علوی افزود: با بررسی عملکرد سازمان عمران طی چند سال اخیر همه اعضای کمیسیون بر این باور هستیم که سازمان عمران توان تحقق این بودجه پیشنهادی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر از افزایش درآمدها توسط سازمان‌های شهرداری رشت خوشحال خواهد شد تصریح کرد: بودجه  ۷۸ میلیارد تومانی پیشنهادی سازمان عمران شهرداری رشت با واقعیت فاصله بسیاری دارد و این بودجه در شرایطی مطرح‌شده که شهرداری‌های مناطق رشت همچنان به‌طور مستقیم موضوع آسفالت را پیگیری می‌کنند.

علوی افزود: با توجه به مناقصات انجام‌شده و بررسی عملکرد سازمان عمران توسط کارشناسان بودجه ۴۴ میلیارد تومانی برای این سازمان در سال جاری پیشنهادشده است و به مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت توصیه می‌کنم  بودجه واقعی را مطرح کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه ۴۴ میلیارد تومان رقم قابل‌توجهی است گفت: امیدواریم با این مصوبه شاهد متمم بودجه باشیم.

علوی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری رشت موظف است تا اواسط هفته آینده بودجه پیشنهادی کارشناسی شده را به صحن کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت ارسال کند.

فارس