سید رضا علوی زمیدانی، کارگزار روابط عمومی:

به عنوان شهروند گیلانی از نمایندگان محترم گیلان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی چه انتظاری داری؟

سید رضا علوی زمیدانی، کارگزار روابط عمومی فرودگاه: ضمن عرض سلام و تبریک به نمایندگان محترم مردم گیلان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز با پیام مقام معظم رهبری رسما ردای نمایندگی مردم را به تن کردند و به همین بهانه از خود پرسیدم به عنوان شهروند گیلانی از نمایندگان محترم استان سرسبز گیلان […]

سید رضا علوی زمیدانی، کارگزار روابط عمومی فرودگاه: ضمن عرض سلام و تبریک به نمایندگان محترم مردم گیلان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز با پیام مقام معظم رهبری رسما ردای نمایندگی مردم را به تن کردند و به همین بهانه از خود پرسیدم به عنوان شهروند گیلانی از نمایندگان محترم استان سرسبز گیلان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی چه انتظاری داری؟
در پاسخ به این سوال انتظار دارم نمایندگان محترم، سهم گیلان را به تناسب وسعت،جمعیت،فرهنگ و قدمت استان در مقایسه با متوسط کشوری به طور متوازن در همه شاخص های رشد،مطالبه و اخذ نمایند.
نمایندگان محترم، موانع توسعه کشاورزی گیلان را با حضور و عضویت یکی از ۱۳ نماینده محترم در کمسیون کشاورزی مجلس بررسی کرده و بسترهای توسعه مکانیزه کشاورزی در گیلان را فراهم آورند که سهم زیادی از خلا اشتغال استان را پوشش خواهد داد.
نمایندگان محترم، توسعه همه جانبه استان مخصوصا فرهنگ و اقتصاد با شاخص دینی و اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد را مد نظر قرار دهند.
نمایندگان محترم،ظرفیت گردشگری گیلان را ملاک قرار داده و زیرساخت های توسعه گردشگری استان را با همکاری مجریان و متولیان امر فراهم نمایند.
نمایندگان محترم در اخذ مطالبات استان،تقسیم بندی های حزبی و جناحی را کنار بگذارند و هم صدا، سکوت و یا فریاد کنند چرا که بعضا سکوت و یا فریاد به تناسب زمان و موضوع برای استان امتیاز آور خواهد بود.
نمایندگان محترم،از ورود در کارهای سطحی مانند انتصابات حتی المقدور پرهیز کنند چرا که در صورت ورود از وزن نمایندگی خود که قادر هستند بالاترین مقامات اجرایی کشور را مورد سوال قرار دهند خواهند کاست در ثانی فرد سفارش شده آنها همه کاستی ها را به نام ایشان خواهد گذاشت لذا طوری حرکت کنند که وزن کشوری خود را محدود به این اداره و یا آن اداره نکنند.
نمایندگان محترم، مشکل قانونی ساخت واحدهای مسکونی در روستاها را با روش های تقنینی درست حل و فصل کنند و اجازه دهند در محدوده طرح های هادی روستاها به ازای هر سند یک واحد احداث شود چرا که روستانشینان زیادی امروز چنین مطالبه ای دارند.
نمایندگان محترم،سهم هر دستگاه اجرایی را در توسعه استان محاسبه نمایند و به تناسب همان محاسبه،مطالبه کنند و از گزارش گیری های غیرکارشناسی به شدت پرهیز نمایند.
نمایندگان محترم، موانع توسعه شهری مخصوصا شهرهای مرکز استان و شهرستان را در پازل های نظارتی بگنجانند چرا که مراجعین زیادی چنین مطالبه ای را دارند.
نمایندگان محترم چند پروژه مهم که نیاز به اعتبارات ملی دارد برای استان تعریف و فاز به فاز مطالبه نمایند و اگر برای دولت محترم مقدور نیست از محل اعتبارات دولتی هزینه نماید،اجازه دهد بخش خصوصی با رعایت جمیع جهات ورود نماید.
نمایندگان محترم،رشد همه جانبه استان اعم از توسعه فرهنگی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی را به طور متوازن نظارت کنند و همه دستگاههای متولی که از زیرمجموعه های قوای سه گانه در این رشد متوازن دخیلند به نمایندگی ازمردم مطالبه کنند.
و…