محمدباقر بشردانش :

به دنبال بخشیدن زندگی دوباره به درختان قطع شده هستیم

حرف تازه (تی تی خبر) : پیرو انتشار خبری در خصوص برگزاری نخستین کارگاه ساخت مجسمه های چوبی (درختی) توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت، تعدادی از شهروندان و حامیان محیط زیست نگرانی هایی در خصوص درختان به کار گرفته شده برای برگزاری این کارگاه را مطرح نمودند. در همین خصوص به سراغ محمدباقر بشردانش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری […]

حرف تازه (تی تی خبر) : پیرو انتشار خبری در خصوص برگزاری نخستین کارگاه ساخت مجسمه های چوبی (درختی) توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت، تعدادی از شهروندان و حامیان محیط زیست نگرانی هایی در خصوص درختان به کار گرفته شده برای برگزاری این کارگاه را مطرح نمودند.

در همین خصوص به سراغ محمدباقر بشردانش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت رفتیم تا در جریان جزییات بیشتر برگزاری این کارگاه قرار بگیریم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با بیان اینکه ما به دنبال بخشیدن زندگی دوباره به درختان قطع شده هستیم تصریح کرد: درختانی که برای برگزاری این کارگاه در نظر گرفته شده است همگی بر اساس رای کمیسیون ماده ۷ خطرزا شناخته شده و پیش از این قطع و به محل سازمان پارک ها و فضای سبز انتقال داده شده بودند و ما با برگزاری این کارگاه به دنبال بخشیدن جانی دوباره به درختان قطع شده هستیم.

محمد باقر بشر دانش، سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری رشت، با تشریح وظایف این سازمان افزود : یکی از وظایف سازمان پارک ها و فضای سبز در کنار توسعه و نگهداری فضای سبز، شناسایی و قطع درختانی است که خطر سقوط در معابر را دارند. بر این اساس ضمن تاکید بر وظیفه ذاتی سازمان در کاشت درختان و توسعه و نگهداری از فضای سبز باید به اجبار درختان خطرزا قطع شوند که درختان به کاررفته در این کارگاه از این دسته از درختان تامین شده اند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با اشاره به حضور هنرمندان مطرح و بومی در این کارگاه از ساخت المان های چوبی در غرفه های برگزاری این کارگاه در پیاده راه فرهنگی رشت و در مجاورت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد و افزود : با توجه به استقبال خوبی که نصب المان های چوبی به همراه داشته است؛ مجسمه های چوبی برگزیده این کارگاه نیز در پیاده راه فرهنگی رشت نصب خواهند شد.

۲۰۱۶۰۶۳۰_۱۸۵۶۰۶