واکنش ساسان حضرتی به پیشنهاد چوکای تالش:

به دلیل تعهد به تیم دخانیات و شرایط کاری قادر به حضور در قلعه عقاب ها نیستم/ امیدوارم چوکا و داماش به لیگ یک صعود کنند

ساسان حضرتی، بازیکن باتجربه گیلانی، با بیان اینکه محبت هواداران چوکای تالش را هیچگاه فراموش نمی کنم اظهارداشت: به دلیل تعهد به تیمی که در آن بازی می کنم نمی توانم به پیشنهاد چوکا جواب مثبت بدهم.

حرف تازه – ساسان حضرتی که در کارنامه خود سابقه حضور در تیم هایی چون پگاه گیلان، سپیدرود رشت، شهرداری اردبیل، شهرداری لنگرود و چوکای تالش را ثبت کرده است اخیرا بار دیگر با پیشنهادی از سوی چوکای تالش مواجه شده است اما گویا قصد دارد فوتبال خود را در تیم دخانیات گیلان ادامه دهد.

این بازیکن ۳۰ ساله و با اخلاق، در گفتگو با حرف تازه با اشاره به اینکه پس از فراز و نشیب های فراوان هم اکنون در تیم فوتبال دخانیات در لیگ گیلان به فوتبال خود ادامه می دهد، گفت: دخانیات با آماری جالب توجه در صدر جدول قرار دارد و با توجه به تعهدی که به این تیم دارم نمی توانم به پیشنهاد چوکا جواب مثبت بدهم.

وی با اعلام اینکه حدود دو سال است به شغل معلمی می پردازم، تصریح کرد: با توجه به شرایط کاری و تعهدی که به تیم دخانیات دارم با وجود علاقه قلبی به تیم چوکای تالش و هواداران این تیم، قادر به حضور در قلعه عقاب ها نیستم.

ساسان حضرتی افزود: برای چوکا و داماش در رقابت های لیگ دو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این دو تیم در آینده در لیگ های بالاتر حضور داشته باشند.

این مدافع رشتی در پایان با تاکید بر ضرورت میدان دادن به جوانان خوش استعداد گیلانی، گفت: فوتبال گیلان استعدادهای جوان فراوانی در خود دارد و انتظار می رود تیم ها با استعدادیابی درست و میدان دادن به آنها، این استان را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور بازگردانند.