به جای استقبال از جهانبخش از الماسخاله استقبال کنیم!

حرف تازه – با درخشش و بازگشت ملی پوشان فوتبال ایران از رقابت های جام جهانی در روسیه، بازیکنان زیادی در زادگاه خود با استقبال همشهریانشان مواجه شده اند.  از سردار آزمون و مهدی طارمی گرفته تا بیرانوند و امیری و رضاییان و پورعلی گنجی هر یک با استقبال همشهریان خود بازگشتی به یاد ماندنی […]

حرف تازه – با درخشش و بازگشت ملی پوشان فوتبال ایران از رقابت های جام جهانی در روسیه، بازیکنان زیادی در زادگاه خود با استقبال همشهریانشان مواجه شده اند. 

از سردار آزمون و مهدی طارمی گرفته تا بیرانوند و امیری و رضاییان و پورعلی گنجی هر یک با استقبال همشهریان خود بازگشتی به یاد ماندنی داشته اند. سعید عزت اللهی هم فردا در انزلی در جمع همشهریانش حضور خواهد داشت اما در این بین خبری از استقبال از علیرضا جهانبخش در رشت نیست!

علیرضا جهانبخش بازیکن سابق داماش گیلان که در فصل گذشته موفق شد عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورد باز هم با بی مهری مسئولین گیلان مواجه شده است. آقای گلی جهانبخش نیز در رشت غریبانه بود و با اینکه پیش از او هیچ بازیکن ایرانی در هیچ کدام از لیگ های اروپایی موفق به کسب عنوان آقای گلی نشده بود اما مسئولین فوتبال رشت با بی تفاوتی از کنار موضوع عبور کردند و برنامه ویژه ای ترتیب ندادند که این موضوع با واکنش رسانه ها نیز همراه شد.

بی توجهی به بازگشت جهانبخش از جام جهانی نشان می دهد هیئت فوتبال گیلان احتمالا در خصوص عزت اللهی نیز برنامه خاصی در نظر نداشته است و مراسم استقبال فردا به صورت خودجوش و مردمی در انزلی برگزار خواهد شد. 

از آنجا که گفته می شود باید در کنار هر انتقاد، راهکاری نیز ارائه شود حرف تازه پیشنهاد می دهد مردم رشت برای بازگشت غرورآفرین الماسخاله از روسیه مراسم استقبال ترتیب دهند تا شاید از این طریق، این رسم زیبای استقبال برای هیئت فوتبال گیلان نیز در آینده مرسوم شود!

تفاوت بازگشت جهانبخش با تمامی ملی پوشان در این است که این بازیکن رشتی با کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند افتخاری ماندگار را برای شهر رشت و استان گیلان رقم زده است و انتظار می رفت که نگاه ویژه و برنامه های شایسته ای برای استقبال از او در نظر گرفته شود.