در اقدامی جالب؛

بهنوش بختیاری پخش فیلم درباره آمنه را برعهده گرفت

حرف تازه : ساعاتی پیش بهنوش بختیاری بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که پخش فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) به کارگردانی احمد عبداللهیان بلوچی را بر عهده گرفته است. خبری که مثل بمب در فضای مجازی منفجر شد… ظاهراً بهنوش بختیاری ۲۴ ساعت پس از اینکه […]

حرف تازه : ساعاتی پیش بهنوش بختیاری بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که پخش فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) به کارگردانی احمد عبداللهیان بلوچی را بر عهده گرفته است.

خبری که مثل بمب در فضای مجازی منفجر شد… ظاهراً بهنوش بختیاری ۲۴ ساعت پس از اینکه باخبر شده عبداللهیان خودش در تهران مشغول پخش فیلم است نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرد که خودش پخش فیلم را بر عهده خواهد گرفت. بختیاری کاری را میخواهد انجام دهد که وظیفه مسوولین فرهنگی بوده و او با این حرکت بسیار زیبا، جواب کم کاری و یا به عبارتی عدم تعهد مسوولینی که به کارگردان فیلم در این چند سال وعده های رنگارنگی داده بودند را داد. فعلاً از جزییات موضوع خبری به بیرون درز نکرده اما در هر صورت حرکت این بازیگر که در فعالیتهای فرهنگی، هنری و اجتماعی همیشه پیشگام بوده قابل تحسین است. فیلم درباره آمنه (گزارش یک اسیدپاشی) درباره معروفترین قربانی اسیدپاشی آمنه بهرامی است که با کم لطفی های فراوان مسوولین و مدیران فرهنگی توسط خود کارگردان از پنجشنبه ۱۸ آذر در تهران پخش شده و از چهارشنبه در گیلان و به تدریج در شهرهای بزرگ کشور پخش خواهد شد.