فرماندار رشت خبر داد:

بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی شهرستان رشت در هفته دولت

حرف تازه : مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سال جاری خبرداد. به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا ، سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد:امسال در هفته دولت ۲۰۴ […]

حرف تازه : مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سال جاری خبرداد.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا ، سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد:امسال در هفته دولت ۲۰۴ پروژه مختلف در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۹۰ پروژه متعلق به بخش دولتی و ۱۴ پروژه نیز متعلق به خصوصی هستند.

وی افزود:برای این پروژه ها در مجموع ۷ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که هزار و ۵۱۲ میلیاردریال توسط بخش دولتی و ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار رشت گفت:این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی،گازرسانی،کتابخانه،صنایع سلولزی و … می باشند.

مهدوی ادامه داد: ۵۹۲ پروژه عمرانی در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، ۳۴۵ پروژه متعلق به بخش دولتی و خصوصی در هفته دولت سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.